וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לנג'ר ראן: דודי סלע עלה לסיבוב השני

המדורג 84 בעולם ניצח 3:6, 3:6 את אלכס זברב הגרמני בן ה-17, המדורג במקום ה-143. עשוי לפגוש את סטיב דארסי הבלגי

דודי סלע טניסאי ישראל. AP
ניצחון מרשים. סלע/AP

דודי סלע עלה הערב (שני) לסיבוב השני בצ'לנג'ר ראן, צרפת (סך פרסים: 85 אלף יורו + אירוח). הישראלי, המדורג במקום ה-84 בעולם, ניצח 3:6, 3:6 את אלכס זברב הגרמני בן ה-17, המדורג במקום ה-143 בעולם. בסיבוב השני מחכה לו המנצח בין מרטין פישר לסטיב דארסי, שניצח אותו רק בשבוע שעבר בצ'לנג'ר מונס בבלגיה, שם הגיע האחרון לגמר. דארסי אמנם מדורג במקום ה-253 בעולם, אבל זה דירוג ממש לא משקף שכן הוא היה פצוע ולא שיחק במשך מספר חודשים בתחילת השנה ולכן איבד נקודות דירוג רבות.

שני השחקנים פתחו את המשחק חזק ושמרו על ההגשות שלהם בארבעת המשחקונים הראשונים. סלע היה הראשון "להשיג דם" כששבר את ההגשות של הגרמני הצעיר במשחקון החמישי ושמר כדי לעלות ל-2:4. זברב שמר על ההגשה שלו וסלע נקלע לפיגור 30:0 במשחקון הבא, אבל זכה בארבע נקודות ברציפות ותסכל את הגרמני הצעיר שהטיח את המחבט שלו ברצפה. סלע עלה ל-3:5 והשיג עוד שבירה, הפעם על האפס, כדי לנצח במערכה הראשונה 3:6 אחרי 28 דקות בלבד.

סלע פתח את המערכה השנייה עם שמירה על האפס, כשזברב העצבני מרבה לבצע טעויות ולהגיב אליהן בעצבים. זברב שמר על ההגשה שלו בקלות, ואז הגיע משחקון שלישי ארוך במיוחד, במהלכו לגרמני היו שלוש אפשרויות שבירה, אבל סלע הצליח לשמור על ההגשות עם פורהנד אדיר לאורך הקו ועוד שגיאה לא מחויבת של הטניסאי בן ה-17. הגרמני קרס מנטאלית אחרי שלא הצליח להשיג את השבירה, סלע שאב עידוד מזה והשיג שבירה משל עצמו בצורה מרשימה מאוד כדי לעלות ל-1:3. הישראלי שמר על המומנטום ועל ההגשות בדרך ל-1:4. שני הטניסאים שמרו על ההגשות שלהם והגרמני ניגש להגיש כדי להישאר במשחק בפיגור 5:2. סלע הוריד הילוך במשחקון הבא וזברב צימק ל-5:3. סלע שמר על ההגשות שלו בקלילות וסגר סיפור עם 3:6, 3:6 מרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully