וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס: "די מריה ענק. אשמח לעשות היסטוריה כמוהו"

מחליפו של הארגנטינאי בריאל מחמיא לו: "הוא אהוב מאוד כאן ועשה המון עבור המועדון. אני רק הגעתי ואני שמח להיות פה"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד אנחל די מריה חוגג שער. רויטרס
זוכה לכבוד מהמחליף שלו. די מריה/רויטרס

ריאל מדריד סערה וגעשה בקיץ, בעיקר בגלל שתי עסקאות ענק בהן אלופת אירופה הייתה מעורבת. תחילה, היה זה מלך שערי המונדיאל האחרון, חאמס רודריגס הקולומביאני, שנרכש על ידי הבלאנקוס ממונאקו תמורת כ-80 מיליון יורו. זמן קצר לאחר מכן, על מנת לפנות מקום לחאמס בהרכב ולהחזיר את רוב ההשקעה בו, החליטה ריאל למכור את אנחל די מריה הארגנטינאי למנצ'סטר יונייטד, תמורת 75 מיליון יורו.

כעת, אחרי שכל אחד משני הכוכבים הללו התאקלם בקבוצתו החדשה, התפנה חאמס להלל את עמיתו הדרום אמריקאי: "אנחל הוא שחקן ענק והוא עשה המון עבור ריאל מדריד, הוא עשה כאן היסטוריה וכולם בריאל מכבדים אותו מאוד", אמר רודריגס, "די מריה אהוב מאוד בריאל ואני רק הגעתי לקבוצה. אם אוכל לעשות היסטוריה כמוהו עם ריאל, אשמח מאוד. אני צריך לרוץ הרבה על המגרש, אבל אני רגיל לזה. זה מה שהמאמן מבקש ממני ואני שמח לעשות זאת, כי אני שמח להיות כאן במדריד".

חאמס הוסיף על הניצחון 0:5 מול בילבאו: "עשינו משחק טוב מאוד. שיחקנו היטב בהגנה, יותר טוב מאשר במשחקים הקודמים. בהתקפה יש לנו שחקנים נהדרים שכל הזמן יוצרים איומים על השער. כולם שיחקו טוב והיו מרוכזים וככה הצלחנו לכבוש חמישייה". חאמס שיחק 90 דקות בניצחון של ריאל, בעוד שמוקדם יותר אתמול די מריה כבש ובישל ב-1:2 של יונייטד על אברטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully