וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב לא יתחרה בגמר הקרב רב באליפות העולם

המתעמל הישראלי שב להתחרות לאחר שהתאושש מפציעה הסביר את החלטתו: "אני מכוון לטווח ארוך ונצמד לתכנית המקצועית. התחריתי במוקדמות כדי שהנבחרת תצבור ניקוד"

מגד גוזני

בווידאו: אלכס שטילוב ושחר צוברי משוחחים באולפן "הכי טובים שיש"

המתעמל הישראלי אלכס שטילוב החליט בעצה אחת עם מאמנו, לא להתחרות בגמר הקרב רב באליפות העולם בהתעמלות הנערכת בימים אלה בסין. שטילוב נותר מחוץ לגמר הקרקע, אך הצליח להעפיל לגמר הקרב רב מהמקום ה-24 לאחר שקיבל את הציון הסופי 86.132 על כל ששת התרגילים שלו. למרות ההישג, המתעמל הישראלי בחר לוותר על הופעתו בתחרות.

"התחריתי במוקדמות הקרב רב על מנת שהנבחרת תצבור ניקוד כמה שיותר גבוה", הסביר אלכס שטילוב את החלטתו. "יש לזכור שאני מכוון למטרות לטווח ארוך למקצועות המתח והקרקע. אני נצמד לתכנית המקצועית על פיה אנחנו עובדים בצורה מדויקת. אני שמח שאני עדיין ברמה העולמית הגבוהה גם בקרב רב, אבל מכוון מטרה לקרקע ומתח ומעדיף להתמקד במקצועות אלה".

שטילוב חזר לאחרונה מפציעה, באליפות אירופה הוא סיים עם מדליית ארד ובאליפות ישראל הוא התחרה בשישה מכשירים. המתעמל ממכבי תל אביב, שהחמיץ את שתי אליפויות העולם הקודמות, השיג כבר שתי מדליות באליפות העולם, ארד בלונדון 2009 וארד בטוקיו 2011, ועתה, עם פרישתו מגמר הקרב רב, ינסה לעמוד על הפודיום באליפות הבאה.

אלכס שטילוב. ברני ארדוב
מכוון מטרה למקצועות הקרקע והמתח. שטילוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully