וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער זרק כדור, נקע את צווארו וצנח משותק אל הדשא

פציעה מוזרה בליגת חובבים בוויילס, כשדארן דייויס נפצע בעת שמסר כדור ופונה במסוק: "חשתי כאב, איבדתי תחושה ברגליים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יוכל ללכת בשנה וחצי הקרובות. דייויס מאושפז/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוערים מועדים לפציעות, אבל פציעה כמו שעבר שוער קבוצת פיל מוויילס היא די נדירה. במהלך משחק ליגת חובבים נגד קבוצת קרומוול, דארן דייויס בן ה-36 מסר כדור בזריקה לאחד משחקני קבוצתו, כשלפתע כאב עז פילח את צווארו עקב תנועה לא נכונה שעשה, הוא צנח אל הדשא ולא היה יכול לזוז. "כשזרקתי את הכדור חשתי כאב בצוואר, הלכתי כמה צעדים, ואז נפלתי על ברכיי והתחלתי לאבד תחושה ברגליים, הגוף שלי קפא". מאמנו, בראיין מוריס מספר מה הוא חש באותם רגעים בהם ראה את שוערו קורס: "חשבנו שהוא צוחק, אמרנו 'מה הוא משחק אותה', ואז הבנו שהוא באמת לא יכול לזוז".

כשהתברר כי מדובר בפציעה חמורה, הוזעק מסוק ודייויס פונה לבית החולים בקרדיף. דייויס, שעובד למחייתו כנהג, מאושפז ועדיין לא ידוע מתי יחל שיקומו. דייויס כבר עבר ניתוח אחד בצווארו, וככל הנראה יעבור ניתוח נוסף. הרופאים בבית החולים בקרדיף מעריכים שדייויס לא יוכל ללכת בשנה וחצי הקרובות. "יש לפניו דרך ארוכה", אמר מאמנו בראיין מוריס, "הוא יהיה זמן רב בבית החולים".

"המשפחה והחברים שלי תומכים בי מאוד", אמר דייויס לתקשורת בוויילס, "הרבה אנשים פשוט בהלם ממה שקרה. צוות בית החולים מדהים, פחדתי כי לא ידעתי מה יקרה איתי אבל הרופאים פנטסטיים. זאת תאונה מוזרה ומפחידה, היה לי חוסר מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully