וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אוסיי מאוולי יתבע את הקבוצה?

6.10.2014 / 9:42

השחקן זועם על תנאיו ושלח מכתב חריף ליואב כץ, עם העתקים לבקרת התקציבים ומינהלת הליגה: "יודע רק לתקוף בלי בושה"

הפועל חיפה לא פתחה את העונה כפי שרצתה מבחינה מקצועית, אבל מתברר שלא רק על הדשא ישנן בעיות במועדון. לוואלה! ספורט נודע שחלוצה החדש של הקבוצה, אוסיי מאוולי, שלח היום באמצעות סוכנו מכתב התראה חריף מאוד להנהלת המועדון, לבקרת התקציבים וכן למינהלת הליגה, בו הוא מלין על היחס לו הוא זוכה מהרגע שחתם בקבוצה.

אוסיי מאוולי הפועל חיפה. קובי אליהו
"הבעלים רק יודע לתקוף בתקשורת את השחקן בלי בושה". אוסיי מאוולי/קובי אליהו

במכתב טוען מאוולי שלפי חוזהו היה צריך לקבל מקדמה של כעשרת אלפים דולרים, אלא שהצ'ק אותו קיבל חזר בשל העובדה שלא היתה עליו חותמת ומאז ישנה סחבת בעניין. כמו כן נכתב שהשחקן מצא דירה שמצאה חן בעיניו כבר לפני שבועיים, אך הוא ממשיך להתגורר בבית מלון ללא ארוחות, ללא ציוד ראוי ובשל כך מבזבז אלפי שקלים מכיסו.

במכתב שהגיע לידי מינהלת הליגה נטען בסופו של דבר שהשחקן אינו יכול להתרכז בכדורגל כאשר הוא לא מקבל את כל התנאים הללו וכן ישנה רמיזה כלפי הבעלים יואב כץ כשבין היתר נכתב "הבעלים שואל את עצמו איך השחקן חי בחודש האחרון, על חשבון מי? איך הוא מממן את האוכל שלו, את הדלק? את הדברים הכי בסיסיים? הבעלים רק יודע לתקוף בתקשורת את השחקן בלי בושה, כשהוא בכלל לא עומד בהסכם בצורה הכי בזויה שיש".

סוכנו של השחקן שרון חלבי ביקש להגיב למכתב ואמר: "מאוולי הגיע בשיא המוטיבציה על מנת להצליח בהפועל חיפה, אחרי שרדפו אחריו חודשיים, אבל בקבוצה עושים הכל כדי להוריד את המוטיבציה שלו לרצפה. במקום להתרכז בכדורגל, הוא מתעסק כבר חודש בהכל חוץ מכדורגל. מאמללים, מדכאים ומתסכלים אותו. היתה לנו סבלנות כל הזמן הזה בתקווה שהקבוצה בכל זאת תכבד את ההסכם, אבל בפועל שום דבר לא קורה. כשאני רוצה לקבל תשובות בנושא, הבעלים מנתק לי את הטלפון בפנים. אנחנו לא מחפשים מלחמות, אבל אם רק ככה בקבוצה יתייחסו ויבינו, אז זה מה שיהיה".

תגובת הפועל חיפה תובא כשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully