וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבקרה חושדים: הפועל חיפה שילמה לרואש בניגוד לתקנון

5.10.2014 / 13:59

בבקרה יבדקו האם השחקן קיבל משכורת למרות שחוזהו לא הופקד מה שיביא לענישה. הפועל חיפה: " יואב כץ נתן לו הלוואה"

one

האם הפועל חיפה עברה על תקנון הבקרה? בבקרת התקציבים יבדקו האם אושרי רואש, שחוזהו לא עבר, קיבל בכל זאת משכורת מחודש אוגוסט ועד היום. לפי גורמים המעורים בעניין, רואש, שמחזיק בחוזה לשנתיים, קיבל את המשכורת האחרונה על פי חוזהו אלא שהדבר נוגד את התקנון ומהווה עבירה חמורה, שכן שחקן שלא עבר בבקרה מנוע מלקבל משכורת. אגב, גורמים אחרים במועדון מכחישים את העובדה שרואש קיבל משכורת וטוענים שהשחקן לא קיבל העונה עוד את משכורתו לפי החוזה שלו, אך קיבל לא מזמן הלוואה.

רואש צפוי לעבור בבקרה בימים הקרובים, אך אם בבקרה יקבלו אסמכתאות לכך שהשחקן אכן קיבל משכורת לפני שחוזהו אושר, הם עשויים להגיש תלונה כנגד המועדון שעשויה להביא לענישה חמורה. רואש מבחינתו כאמור מכוסה שכן הוא מחזיק בחוזה ובסופו של דבר בכל מקרה בחיפה יהיו חייבים לשלם לו את משכורתו המלאה.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הוא מכוסה. רואש/אדריאן הרבשטיין

יו?ר הבקרה עופר אורליצקי אמר לוואלה! ספורט: ?שחקן שלא עבר בבקרה לא יכול לקבל משכורת. רואש לא עבר בבקרה ולכן מחודש אוגוסט האחרון היה אסור לו לקבל משכורת מהפועל חיפה או משום גורם אחר. אני מקווה ומאמין שהפועל חיפה לא שילמה לו?.

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: ?חוזהו של אושרי רואש טרם הופקד בבקרה מאחר ועתידו המקצועי בקבוצה לא היה ברור. בשל העובדה שמדובר בשחקן ותיק אשר הפך בחודש שעבר לאב טרי החליט הבעלים יואב כץ לתת לשחקן הלוואה?.

בינתיים קובי דג?אני שסיכם את תנאיו ערך אימון היום עם הקבוצה וצפוי מחר לשבת עם ראשי המועדון במטרה לחתום רשמית על החוזה כשבמועדון מקווים, שלא כמו במקרים קודמים, שלא יהיו הפתעות בלתי צפויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully