וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני פארקר: "לראות את מכבי תמיד מעלה בי זיכרונות מתוקים"

נועם אשל, שליחנו לקליבלנד

5.10.2014 / 21:55

לפני שמכבי תל אביב פוגשת את קליבלנד, פגשנו את אנתוני פארקר לשיחה על הקרב בין שתי האקסיות שלו. ולא, הוא לא נותן לצהובים הרבה סיכויים להפתיע

נועם אשל

מכבי תל אביב תשחק הלילה (בין ראשון לשני) מול קליבלנד במשחק הרשמי הראשון של לברון ג'יימס מאז החזרה שלו לקאבלירס, ומלבד למפגש הפיקנטי של מאמן קליבלנד דייוויד בלאט עם קבוצתו לשעבר, יש שחקן נוסף שזהו עבורו מפגש מסקרן - אנתוני פארקר - ששיחק בעבר בשתי הקבוצות. פארקר נפגש עם חברי הנהלת מכבי תל אביב, וערך ראיון מיוחד עם וואלה! ספורט לפני המשחק.

אנתוני פארקר שחקן מכבי תל אביב לשעבר עם ניקולה ווצ'יץ' מנהל. נועם אשל
איזה צמד מיתולוגי. פארקר ו-וויצ'יץ'/נועם אשל

"בכל פעם שאני רואה את מכבי משחקת זה מחזיר הרבה רגשות", הודה פארקר בחיוך, ואומר מה הוא צופה לקראת למשחק: "למכבי היו בעבר כמה קרבות גדולים נגד קבוצות מה-NBA. זה תמיד מרגש לשחקן לשחק מול הקבוצות הטובות בעולם ולהראות להם מה הקבוצות מאירופה שוות.

"קבוצות מה-NBA בדרך כלל לא נותנות את המיטב במשחקי קדם העונה, אבל מול קבוצות מאירופה יש להן גאווה, הן מנסות לתת יותר כדי להוכיח להן מה הן שוות. אבל זו חוויה טובה לשני הצדדים.

"קליבלנד היא עיר ספורט, האוהדים נרגשים מאוד, זו תקופה מצוינת להיות פה עם החזרה של לברון, והעיר הזאת רעבה לאליפות. יהיה משחק מעניין, כי זה המשחק הרשמי הראשון של לברון. יהיו אוהדי מכבי, ויהיה כיף מאוד. לקליבלנד יש סגל יותר טוב, יש להם את השחקן הכי טוב בעולם, אבל אי אפשר לדעת".

פארקר הודה ש"אני מתגעגע לישראל, הייתה לי שם תקופה מיוחדת", וקינח במסר לאוהדים הצהובים: "יאללה מכבי!".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully