וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: צפו בבני יהודה עולה לפסגה על חשבון בני לוד

הזהובים הביסו בקרב היורדות את רמת השרון 0:3 (צמד לצרויה, פנדל של גלבאן) וניצלו את ה-1:3 המפתיע של יבנה בלוד

ניב אהרונסון

החגים סידרו מחזור נוסף של הליגה הלאומית באמצע השבוע, כאשר שבעה מתוך שמונת משחקי המחזור החמישי נערכו הערב (שני) ועוד אחד יתקיים מחר. במוקד עמד קרב היורדות, שהסתיים ב-0:3 מוחץ של בני יהודה על הפועל ניר רמת השרון. הזהובים עלו למקום הראשון בזכות הניצחון. מכבי יבנה הפתיעה עם 1:3 בחוץ על המוליכה ערב המחזור, בני לוד. עירוני טבריה השיגה 1:2 בדקה ה-92 על עירוני קרית גת בקרב העולות משער בכורה של ויקטור מרעי. אחי נצרת הסתפקה ב-1:1 אצל הכח רמת גן, שצברה נקודה ראשונה העונה. הפועל עפולה ניצחה 3:4 בחוץ את בית"ר תל אביב רמלה.

שחקן בני יהודה, גל צרויה (שמאל). מגד גוזני
צמד ומקום ראשון. צרויה/מגד גוזני

בני יהודה - הפועל ניר רמת השרון 0:3

המפגש בין שתי היורדות היה חד צדדי והזהובים נקמו ברמת השרון שניצחה אותם פעמיים בעונה שעברה ואולי הובילה לירידה שלהם. אחרי השישייה מול יבנה בשבוע שעבר, ההתקפה של יוסי אבוקסיס המשיכה לעבוד היטב, בעוד רמת השרון, שבעצמה כבשה שישייה מול הכח לפני שבועיים, כבר רושמת הפסד שני ברציפות. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה בני יהודה יצאה קדימה וגלבאן שלח עומק לגל צרויה, שלא התבלבל ומצא את הרשת. הזהובים נדרשו לדקות ארוכות עד שהצליחו לסגור עניין. צעירי הוכשל ברחבה, נצר ראה אדום על מילים מיותרות לשופט וגלבאן כבש מהנקודה הלבנה (78). שתי דקות חלפו ובני יהודה יצאה למתפרצת. חנצ'ינסקי הציל פעם אחת, אבל צרויה כבש את הריבאונד מול שער ריק והשלים צמד ו-0:3.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בני לוד - מכבי יבנה 3:1

הפתעת המחזור. יבנה, שחטפה שישייה מבני יהודה במחזור הקודם, הגיעה לביתה של מוליכת הטבלה, שכבשה מול שתי רביעיות בעונה שעברה וניצחה אותה עם משחק מצוין. יבנה עלתה ליתרון בדקה ה-28. דוד רביבו הגביה קרן, ההגנה של לוד התקשתה להרחיק וליאור ג'אן בעט מעשרה מטרים לחיבורים. ארבע דקות חלפו ותימור אביטן בישל בכדור רוחב ליוסי אופיר, שמצד שמאל כבש בחופשיות את החמישי שלו העונה. אחרי לחץ כבד, לוד צימקה בדקה ה-63, כאשר סאלם אבו סיאם הגביה וחליל למבין המחליף נגח לרשת בבכורה שלו. המארחת חיפשה את ה-2:2, אבל נעקצה מהצד השני בדקה ה-67, כאשר אביטן שלח עומק לגאטאן וארן המחליף, שברח למלכודת הנבדל והקפיץ מעל צליל חתוכה את שערו הראשון ביבנה כדי לקבוע 1:3.

ליאור ז'אן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יבנה חגגה בלוד. ג'אן/ברני ארדוב

עירוני טבריה - עירוני קרית גת 1:2

בקרב בין שתי העולות, קרית גת שפתחה את העונה היטב, ספגה באופן דרמטי ובדקה ה-92 את הפסדה השני ברציפות והיא חוזרת למחוזות צפויים יותר. מי שכבש את שער הניצחון היה ויקטור מרעי, שהצטרף רק השבוע לקבוצה. רפי עמוס העלה את קרית גת ליתרון כבר בדקה הרביעית עם בעיטה מתוך הרחבה. שבע דקות לסיום, שלום עקיבא איזן מהנקודה הלבנה. בדקה ה-92 טבריה השלימה מהפך גדול, כאשר עקיבא שלח את ויקטור מרעי המחליף וזה כבש את שער הניצחון.

הכח עמידר רמת גן - מכבי אחי נצרת 1:1

סופסוף נקודה ראשונה ושער ראשון העונה לסגולים, בעוד הקבוצה של שלומי דורה שמרה על מאזן נקי מהפסדים, אבל גם שמטה שתי נקודות יקרות. מאזן השערים של הכח עמד עד כה על 13:0 מביך בארבעת הפסדיה העונה, אבל היא עלתה ליתרון לפני שאיבדה אותו מיד ונאלצה להסתפק בנקודה. צחי אליחן, שהגיע מבית"ר ירושלים, כבש את השער הראשון של הסגולים העונה בדקה ה-64 אחרי בישול של דרור טזזו. אלא שהיתרון החזיק מעמד שתי דקות עד שאלן מסודי איזן באחד-על-אחד מול השוער.

מכבי הרצליה - הפועל רמת גן 1:3

אחרי שני הפסדים רצופים, שקלקלו את הרושם שהשאירה הרצליה בתחילת העונה, היא חזרה לנצח מול נועלת הטבלה, שנותרה עם נקודה בודדת העונה ולפחות מצאה את הרשת בפעם הראשונה, מה שכנראה לא ינחם אותה יותר מדי. ניצן דמארי (37) העלה את הרצליה ליתרון עם נגיחה מדויקת וז'ורדן פושה הכפיל כעבור שלוש דקות מבישול של אדריאן פרננדס, אקס האורדונים. ארבע דקות לסיום, האורחים סופסוף כבשו שער ראשון העונה, לאחר שלירון דיאמנט סחט פנדל וכבש אותו. רמת גן חיפשה את השוויון, אבל בדקה האחרונה של המשחק, אבי חי הצליח לכבוש את השלישי וסגר עניין.

רונן ויינשטיין מאמן הכח עמידר רמת גן. אורי לנץ
הקבוצה שלו בצרות. רונן ויינשטיין/אורי לנץ

הפועל ירושלים - הפועל ראשון לציון 2:0

האדומים נדדו לאשקלון כדי לארח והפסידו שוב לקבוצה ממנה חטפו 5:2 העונה בגביע הטוטו. ראשון ניצלה את העובדה שירושלים לא אירחה בטדי כדי לנצח אותה בחוץ לראשונה מזה קצת יותר מתשע שנים ואחרי הרביעייה על נצרת עילית במחזור הקודם, היא ממשיכה בפורמה הטובה. אחרי 58 דקות עקרות, הקבוצה מעיר היין עלתה ליתרון משער של עומרי שקל. שמונה דקות לסיום ספואן זועבי הכפיל את היתרון של ראשון. מיד לאחר מכן, רוסלן ברסקי קיצץ את זועבי והורחק.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל עפולה 4:3

המשחק של המחזור. אחרי השלושער שלו במחזור הקודם, לנרי קהינדה הוסיף עוד צמד למאזן והוא נראה מצוין, בעוד עפולה צברה שלוש נקודות במשחק הפכפך במיוחד. כבר בדקה הראשונה, לנרי קהינדה כבש מהנקודה הלבנה אחרי שהוא סחט נגיעת יד ברחבה. בדקה ה-25 עפולה הכפילה את היתרון עם שער של שלומי חנוכה אחרי כדור קרן. המארחת צימקה בדקה ה-37 משער של מעוז סמיה בנגיחה וממש על סף השריקה למחצית היא איזנה מפנדל מוצלח של אבי אבינו. קהינדה החזיר את היתרון לעפולה בדקה ה-60 עם נגיחה שהשלימה צמד עבורו. השוויון שוב חזר אחרי חמש דקות, כאשר אורי מגבו נגח מקרוב לרשת. הדרמה לא נגמרה ותשע דקות לסיום מתן נחמני קבע 3:4 מרתק לעפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully