וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בגביע המדינה: אשדוד מגיעה להוד השרון

5.10.2014 / 19:12

הקבוצה של ליאור ליובין, תתארח אצל הקבוצה של עמי נאווי, שנשארה בלאומית ברגע האחרון (20:00). חג'ג' פצוע

מאמן הפועל חולון ליאור ליובין. ברני ארדוב
ינסה להימנע מהפתעות. ליאור ליובין/ברני ארדוב

משחקי סיבוב א' בגביע המדינה בכדורסל, שיצאו ביום חמישי לדרך עם הניצחון של מכבי חיפה ברמת גן, יימשך מחר (שני) במשחק בו תארח מכבי הוד השרון את מכבי אשדוד (20:00, חטיבת עתידים, רייניש, מנהיים, מרקו). הקבוצה המארחת מהליגה הלאומית נשארה בליגה השנייה רק לפני כחודש, כשהפועל יקנעם/מגידו הודיעה על התפרקותה, והוד השרון של עמי נאווי, שכבר החלה את הכנותיה לליגה השנייה, החליטה לנצל את ההזדמנות ולהשאר בליגה. הסגל של נאווי כולל את הזרים ג'רמי אלן, ששיחק בהצלחה בשנים האחרונות בליגה השנייה והרוקי ראמל בראון, אחד החוסמים הבולטים במכללות בשנה שעברה במדי מכללת מנהטן הקטנה. מלבד הזרים כולל הסגל את מייק קאופמן, מתאזרח שסיים את מכללת לסלי השנה, ואת דולב דראפיץ' שלא קיבל הזדמנות אמיתית בברק נתניה בשנים האחרונות.

מכבי אשדוד, הפייבוריטית הגדולה לניצחון במשחק הזה, מגיעה לאחר רצף הפסדים במשחקי ההכנה. הקבוצה של ליאור ליובין, שרשמה רק ניצחון אחד בפגרה הנוכחית, איבדה ביום רביעי את דרור חג'ג' שנחת לא טוב על הרגל בהפסד בעין שרה לעירוני נהריה, אך עדיין לא ידוע האם הרכז גמר את העונה. חג'ג' צפוי לעבור בדיקת MRI שתקבע האם החשש שעולה מאז הפציעה, כי קרע את הרצועה הצולבת בברך, נכון. אם אכן קרע את הרצועה, העונה של הרכז בן ה-35 הסתיימה.

הסגל של הקבוצה מעיר הנמל כולל ארבעה זרים - טרל האריס ואיבן אסקה שערכו את כל ההכנה עם הקבוצה, אדווין יובילס שהיה מושבת לשבועיים בשל בעיה רפואית אך לבסוף חזר לעניינים, ודריוס רייס שנמצא בתקופת מבחן של חודש. הסגל הישראלי כולל את זאק רוזן ואור קהל שממשיכים עונה שנייה, לצד ג'רמיין הול, רם אליאספור, נועם לייש ורומן סורקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully