וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו כבשה בתוספת הזמן וסיבכה את פ.ס.ז'

מרסיאל קבע 1:1 דרמטי וגרם לאוהדי האלופה לשרוק בוז בעקבות תיקו שישי. שלושער ללקאזט ב-0:3 של ליון על ליל

בלס מטוידי שחקן פריס סן ז'רמן (מימין) מול נביל דיראר שחקן מונאקו. רויטרס
עוד תיקו לאוסף. בלס מטוידי מול נביל דיראר/רויטרס

"הקאשיקו", המפגש בין שתי העשירות פריס סן ז'רמן למונאקו, חתם הערב (ראשון) את המחזור התשיעי בליגה הצרפתית, כשהאלופה ספגה בתוספת הזמן את ה-1:1, רשמה תיקו שישי העונה ונותרה מרחק שבע נקודות מהמוליכה מארסיי. עוד לפני כן, ליון הביסה 0:3 את ליל המדורגת שלישית הודות לשלושער של אלכסנדר לקאזט. טולוז הפתיעה עם 0:1 במגרשה של סנט אטיין, בעוד נאנט, ללא איתי שכטר, ניצחה 0:1 בגנגאן.

האתלט קרל לואיס עם חולצה של פריס סן ז'רמן. רויטרס
גם הוא הגיע לבקר. קרל לואיס/רויטרס

פריס סן ז'רמן - מונאקו 1:1

בעונה שעברה נפרדו שתי העשירות פעמיים בתוצאות תיקו ב"קאשיקו". כך היה גם הפעם. בלי זלאטן איברהימוביץ', אסקיאל לאבצי, טיאגו סילבה ומרקיניוס הפצועים, פריס סן ז'רמן קיוותה להמשיך בתנופה שאחרי ה-2:3 על ברצלונה בליגת האלופות, אבל ספגה בתוספת הזמן ורשמה תיקו שישי העונה. גם מונאקו חסרה את דימיטאר ברבאטוב הפצוע וז'רמי טולאלן המורחק, אך נראתה טוב יותר במחצית הראשונה החמה, במהלכה נביל דיראר נחתך בידו וז'ופה קונדוגביה דרך על מרקו וראטי שהחזיר דחיפה והוחלף בהפסקה.

עוד לפני השריקה למחצית, יאניק פריירה קראסקו זעזע את המשקוף בדקה ה-45. גם לייבין קורזאבה פספס מצב כיבוש נהדר כשסלבטורה סיריגו טעה וגרגורי ואן דר ויל הציל מהקו בדקה ה-61, ולבסוף פריס סן ז'רמן הכתה. המחליף ז'אן כריסטוף באהבק העביר כדור ללוקאס מורה, והברזילאי שנבחר לשחקן החודש של האלופה נותר חופשי וכבש באין מפריע בדקה ה-71. גם קרל לואיס הריע ביציע. למרות זאת, מונאקו לחצה במטרה להשוות והשיגה את המגיע לה בדקה השנייה של תוספת הזמן, אז אנתוני מרסיאל הצעיר הבקיע מתוך הרחבה וגרם לאוהדי פ.ס.ז' להגיב בשריקות בוז. הפער ממארסיי עומד על שבע נקודות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלכסנדר לקאזט שחקן ליון. AP
שלושער ראשון בקריירה. אלכסנדר לקאזט/AP

ליון - ליל 0:3

וינסנט אניימה, שספג רק שני שערים בשמונת המחזורים הקודמים, נכנע שלוש פעמים במשחק אחד לאלכסנדר לקאזט ונחל עם ליל תבוסה נדירה. ליון המשתפרת, שניצחה את שני משחקי הבית הקודמים שלה, הציגה לראשונה העונה בהרכב את הפליימייקר יוהאן גורקוף, שחזר מעוד פציעה מני רבות שלו ובישל ללקאזט את השני בכדור חופשי בדקה ה-45, אליו אניימה יצא רע וספג בנגיחה. נביל פקיר הצעיר הכין לחלוץ את הראשון בדקה ה-39 ובדקה ה-84 לקאזט זרק את מרקו באשה ואניימה, לפני שחגג שלושער ראשון בקריירה וענה לדידייה דשאן שהשאירו מחוץ לסגל של נבחרת צרפת. ליון קפצה למקום השישי עם 14 נקודות, אחת פחות מליל השלישית שסבלה מהרכב חסר מאוד.

סנט אטיין - טולוז 1:0

כמו בעונה שעברה, הסגולים שוב יצאו עם כל שלוש הנקודות מסטאד ז'ופרואה גישאר. סנט אטיין שלטה בצורה מוחלטת והרבתה להחמיץ, כשחסרונו של מבלוט ארדינג הפצוע שוב הורגש בחלק הקדמי. טולוז ידעה לעקוץ עם מהלך קבוצתי מבריק, בסיומו החלוץ וויסאם בן ידר כבש בדקה ה-22 והאריך את רצף המשחקים של סנט אטיין ללא ניצחון לארבעה בכל המסגרות.

גנגאן - נאנט 1:0

איתי שכטר נותר על הספסל של האורחים ולא שותף בניצחון על מחזיקת הגביע שנותרה במקום האחרון. רק שער אחד היה במשחק, אבל זה היה יופי של שער. ז'ורדן ורטו מסר כדור לקשר בן ה-19 ז'ורז' קווין אנקודו, שסובב באומנות מ-22 בצד שמאל, עם רגל ימין לחיבורים הרחוקים בדקה ה-33. נאנט זמנית במקום החמישי עם 15 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully