וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל: מרציאנו תורגל רוב האימון, גם משומר ובן הרוש

5.10.2014 / 18:20

אלי גוטמן והנבחרת מתכוננים לקפריסין, נאתכו אופטימי: "רובנו בכושר טוב". סוכם: השחקנים יקבלו הוצאות אש"ל ומענק העפלה

קובי אליהו

נבחרת ישראל ערכה היום (ראשון) אימון לקראת המפגש מול קפריסין ביום שישי במסגרת מוקדמות יורו 2016. לאימון היום הצטרפו לראשונה שישה שגרירים: טל בן חיים, רמי גרשון, טוטו תמוז, ביבראס נאתכו, בן שהר ועומר דמארי. תומר חמד ומונס דאבור צפויים להגיע הערב לישראל. איתי שכטר, ליאור רפאלוב וניר ביטון יגיעו רק מחר וצפויים להשתתף באימון הערב.

גוטמן תרגל בהרכב הראשון באימון את אייל משומר, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, שרן ייני, ביבראס נאתכו, טל בן חיים, גילי ורמוט, ערן זהבי ועומר דמארי, כאשר משומר ובן הרוש הועדפו בעמדות המגנים.

על פי האימון הערב, נראה שאופיר מרציאנו יהיה השוער שיפתח בהרכב. אומנם מרציאנו תורגל עם ההרכב השני והרוש עם ההרכב הראשון, אולם בדרך כלל גוטמן נוהג לתרגל את השוער הפותח שלו בהרכב השני, וכך נהג לעשות גם עם דודו אוואט בקמפיינים קודמים. עם זאת, לקראת סיום האימון הרוש החליפו.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
ממשיכים בהכנות. גוטמן/קובי אליהו

קשר הנבחרת ביברס נאתכו הודה ש"זה מתקרב, ויש הרגשה מיוחדת. כל קמפיין זה סוג של התחלה חדשה, אבל מה שחשוב זה מה שנרגיש בסוף. מה השתנה הפעם? הפעם עולות שלוש קבוצות, שזה כבר שינוי, אבל אני חושב שהפעם רוב השחקנים כאן בכושר טוב ובאים מוכנים פיזית ומנטלית.

"קפריסין זו נבחרת מצוינת, בעיקר בבית, עם חלק התקפי מצוין. הם הוכיחו את זה כשניצחו את בוסניה. אבל אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו, ושהם יצטרכו לעצור אותנו.

"ביקורת עליי? תמיד יש מה להגיד. אני רוצה לעלות ליורו, ולא אכפת לי מה יגידו על ביברס. יש לנו בית לא קל, ויילבס מהדרג הרביעי מצוינת. הרצוי זה לעלות מהמקום השני, אבל יש את המצוי. הבית נפתח לא כמו שכולם חשבו, נחכה ונראה".

רמי גרשון: "בכל פעם שבאים לנבחרת יש פרפרים. כולנו מרוכזים וחדורי מוטיבציה. אני אישית בכושר טוב מאוד. אם אלי יחליט לשים אותי בהרכב, אתן את המיטב שלי. יש הרבה נבחרות טובות. אף אחד לא ציפה שקפריסין תנצח את בוסניה. לא אכפת לנו מי בהרכב ומי לא, כל מי שמשחק רוצה שהאחרים יצליחו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שרן ייני שחקן נבחרת ישראל עם גילי ורמוט. קובי אליהו
אם הנבחרת תעפיל ליורו יקבל כל שחקן עשרות אלפי יורו מתוך מענק כולל של מעל מיליון יורו/קובי אליהו

בנושא אחר: על פי פגישה שנערכה הערב בין צמרת ההתאחדות לשחקני הנבחרת, עולה כי שחקני הנבחרת אכן יקבלו מענקים בסופו של דבר. הוצאות האש"ל למשחקי החוץ יקוצצו באחוז מסוים, אולם אם הנבחרת תעפיל ליורו יקבל כל שחקן עשרות אלפי יורו מתוך מענק כולל של מעל מיליון יורו.

מההתאחדות נמסר: "שחקני הנבחרת יו?ר ההתאחדות, עופר עיני, והמנכ?ל רתם קמר נפגשו לפני כשעה עם נציגות שחקני נבחרת ישראל, בראשות טל בן חיים (הבלם), אליניב ברדה וערן זהבי ודנו על גובה המענק שיינתן לשחקנים במידה שהנבחרת תעפיל ליורו 2016. הפגישה התקיימה באווירה טובה והסתיימה באיחולי הצלחה של היו?ר והמנכ?ל לקראת המשחקים נגד קפריסין ואנדורה בפתיחת הקמפיין. השחקנים הדגישו כי תשומת הלב שלהם נתונה אך ורק להיבטים המקצועיים והרצון הגדול להוביל את הכדורגל הישראלי להישגים ולשמח את אוהדי הנבחרת".

ועדת הליגה והגביע נענתה לבקשת ההתאחדות לכדורגל ובני יהודה לדחיית משחקה של הקבוצה במחזור המשחקים של הליגה הלאומית המתוכנן לסוף השבוע, וזאת על מנת לאפשר למאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס, המשמש גם כעוזר מאמן הנבחרת, להצטרף למשחק ביום שישי בקפריסין.

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. קובי אליהו
יפתח בשער? מרציאנו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully