וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: עוד הפסד לגיא לוזון, יסיים את תפקידו בקרוב?

סטנדרד הובסה 3:0 בידי ברוז' ומעמדו של המאמן מעורער מתמיד. רפאלוב בישל וסחט פנדל ב-29 דקות. קולאוטי כבש בלרנקה

מאמן סטנדרד ליאז', גיא לוזון. GettyImages
המשחק האחרון? לוזון/GettyImages

האם ימיו של גיא לוזון כמאמן סטנדרד ליאז' הולכים ומתקצרים. קבוצתו של המאמן הישראלי נחלה הערב (ראשון) תבוסה 3:0 במגרשה של קלאב ברוז' ועל פי ההערכות בבלגיה, לוזון עשוי לשלם בקרוב את מחיר התוצאות הרעות. ההפסד הגיע שלושה ימים לאחר שסטנדרד הפסידה 2:1 לפיינורד בליגה האירופית. סגנית האלופה הידרדרה למקום ה-11 עם 12 נקודות מ-30 אפשריות בלבד. קלאב ברוז' עלתה למקום הרביעי.

קשר נבחרת קמרון איונג אנו ערך בכורה במדי סטנדרד לאחר שכל הבעיות בהעברתו נפתרו, אבל אחרי 11 דקות הוא הורחק בכרטיס אדום ישיר לאחר כניסה פראית. המארחים לחצו ובדקה ה-28 עלו גם ליתרון מפנדל מדויק של טימי סימונס הוותיק. ליאור רפאלוב נכנס כמחליף בדקה ה-61 ודקה לסיום הוכשל ברחבה וסימונס השלים צמד מהנקודה הלבנה. במהלך הוויכוחים שקדמו לבעיטה הורחק גם ג'ף לואיס והשאיר את סטנדרד בתשעה שחקנים. בתוספת הזמן רפאלוב הוסיף בישול לניקולאס קסטיו וחתם את התבוסה הקשה של סטנדרד. רפאלוב ימריא בסיום להצטרף לנבחרת. לוזון בצרות.

* רוברטו קולאוטי כבש את שערו הרביעי העונה במדי א.א.ק לרנקה, כשהשווה בדקה ה-45 מול איה נאפה. קולאוטי השלים 90 דקות, כאשר ולדימיר בולייביץ' קבע 1:2 לא.א.ק בתוספת הזמן והעלה אותה למקום הרביעי עם 10 נקודות משישה משחקים.

* אבי ריקן הפצוע לא נכלל בסגל פ.צ ציריך, שהביסה במגרשה 0:3 את ואדוז ושבה למקום הראשון בשוויץ על חשבונה של באזל.

* סלטיק נחלה הפסד ביתי מביך 1:0 מול המילטון והיא רק במקום השישי בליגה הסקוטית. בירם כיאל ישב 90 דקות על הספסל ולא שותף. ניר ביטון לא נכלל בסגל.

* אולי במשחק האחרון של דודו אוואט כג'נרל מנג'ר, נותרה ללא ניצחון ובמקום האחרון בליגה השנייה בספרד, אחרי הפסד 2:0 לסראגוסה. גיא אסולין לא נכלל בסגל.

* משחקי המחזור בליגה היוונית, בה משחקים אייל גולסה (פאוק) ועשהאל בן שבת (קרקירה) בוטלו בשל מותו של אוהד שנפצע לפני שבועיים בתגרה במשחק בליגה השלישית.

שחקן קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. GettyImages
המסמר האחרון. רפאלוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully