וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלפס: "לוקח פסק זמן, נכנס לתוכנית שתעזור לי"

השחיין המיתולוגי מודה שהוא צריך לטפל בעצמו אחרי שנעצר על נהיגה בשכרות: "זאת לא הפעם הראשונה, מאוכזב מאוד מעצמי"

שחיין האמריקאי מייקל פלפס, אליפות ארצות הברית. רויטרס
"אני צריך להתמקד בעצמי ובאישיות שלי". פלפס/רויטרס

אחרי שנעצר בסוף חודש ספטמבר כשהוא שרוי בגילופין ונהג עם כמות אלכוהול בדמו שכמעט כפולה מהמותר, השחיין מייקל פלפס מודה היום (ראשון) שיש לו לא מעט בעיות שעליו לפתור. מלך האולימפיאדות של כל הזמנים, שזכה ב-22 מדליות אולימפיות בעברו, חזר באפריל מפרישה אבל שוב הסתבך כשלפני שישה ימים נעצר על נהיגה בשיכרות.

"הימים האחרונים היו קשים עבורי", כתב פלפס בחשבון הטוויטר שלו, "זאת לא הפעם הראשונה שאני מפעיל שיקול דעת מוטעה ואני מאוכזב מאוד מעצמי. אני לוקח פסק זמן כדי להיכנס לתכנית שתעזור לי להבין את עצמי טוב יותר. אני צריך להתמקד בעצמי ובאישיות שלי, לעבוד על עצמי וללמוד מהניסיון הזה כדי לקבל החלטות טובות יותר בעתיד".

מייקל פלפס שחיין אמריקאי. רויטרס
ייקח זמן עד שיחזור לימים היפים. פלפס/רויטרס

השחיין האגדי במרילנד לאחר שנהג עם כמות אלכוהול כפולה מהמותר בדמו. פלפס נהג גם במהירות של 84 קמ"ש, 40 קמ"ש מעל המותר באזור שבו נעצר. פלפס נתפס בשעה 1:40 לפנות בוקר במכונית הריינג' רובר שלו, וסירב תחילה לבצע בדיקת לגילוי חומרים אסורים. אחרי שנאות לעשות כן, התגלתה כמות עצומה של אלכוהול בדמו.

משם, הוא נעצר ונלקח לתחנת משטרה סמוכה, ושוחרר בערבות מאוחר יותר. זו הפעם השנייה שפלפס, שביצע קאמבק מרגש לבריכה לקראת אולימפיאדת לונדון, נעצר בנסיבות דומות. ב-2004, כשהיה בן 19 בלבד, נעצר במרילנד עם כמות אלכוהול גבוהה בדם. הוא הורשע ונידון ל-18 חודשי מאסר על תנאי. גם ב-2009 השחיין הסתבך אחרי שצולם כשהוא מעשן מריחואנה בבאנג במסיבה בה היה מעורב בערב הסעודית.

שוב מסתבך: מייקל פלפס נעצר על נהיגה בשכרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully