וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: ג'ספר ג'ונסון יחליף את דבון קולייר

5.10.2014 / 16:35

הפורוורד-סנטר האמריקאי (31, 2.03) מגיע להרצליה במקומו של הרוקי שאכזב, אחרי שרשם קריירה עשירה בליגה הדרום קוריאנית ובארגנטינה

מולי קצורין מאמן בני הרצליה. יוסי ציפקיס
פעולה מהירה. קצורין/יוסי ציפקיס

בני הרצליה החתימה היום (ראשון) את הפורוורד-סנטר האמריקאי ג'ספר ג'ונסון. השחקן יחליף בקבוצה של מולי קצורין את הפורוורד דבון קולייר שחתם רק לפני שלושה שבועות על חוזה עם אפשרות יציאה לאחר חודשיים, אך בעקבות יכולת חלשה מאוד במשחקי האימון ובאימוני הקבוצה, החליטו בקבוצה שלא להמתין ולהחליפו. ג'ונסון יגיע בקרוב לארץ ויעמוד לרשותו של קצורין במשחק הליגה נגד מכבי ראשון לציון.

"ג'ספר שחקן מנוסה שאנחנו עוקבים אחריו כבר מספר שנים, בעבר לא התאפשר להביא אותו בגלל שתמיד שיחק בדרום קוריאה בסכומים גבוהים אולם עכשיו נוצרה סיטואציה שאפשרה את החתמתו קפצנו על ההזדמנות", אמר היו"ר אלדד אקוניס על ההחתמה, "מדובר בשחקן פנים מגוון שיכול לשחק בפנים ובחוץ, שחקן מנוסה והרגשנו מתחילת ההכנה שחסר לנו קצת יותר וותק וניסיון לעזור בסגל שהוא מאד צעיר ואנחנו מקווים שיתחבר לחברים במהרה ויעזור לנו במטרות שהצבנו לעצמנו השנה.

ג'ונסון (31, 2.03) רשם שלוש עונות טובות במכללת דרום מיסיסיפי אך את שנתו האחרונה עשה בדלטה סטייט הקטנה מה-NCAA2, שם רשם מספרים נהדרים. את הקריירה המקצוענית שלו החל בליגה בארגנטינה, בה שיחק במשך שנתיים בצורה טובה, ולאחר מכן בילה שנה בפיתגורס מברזיל. בעונת 2008/9 הגיע לליגת הפיתוח של ה-NBA ורשם עונה סבירה. החל מעונת 2009/10 הוא משחק בליגה הקוראינית, עם גיחה קצרה בחזרה לארגנטינה, כשאת העונה האחרונה העביר בעונת סיאול סמסונג ת'אנדרס ורשם 15.6 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע.

הקבוצה של מולי קצורין כוללת כעת את הפורוורד דבין איבנקס, הסנטר מגנום רול שסובל מפציעה קלה והגארד ג'וש סלבי. הסגל הישראלי של הרצליה כולל את יובל נעימי, אבירם זליקוביץ', שצפוי להעדר ממחזור הפתיחה, עוז בלייזר, גל חלמיש ומוטי מוסקוביץ'. הרצליה תתמודד מחרותיים עם אליצור אשקלון בחוץ בסיבוב הראשון של גביע המדינה.

דבון קולייר שחקן מכללת אורגון סטייט. AP
פרידה מהירה. דבון קולייר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully