וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: מארק ליונס על סף חתימה

5.10.2014 / 12:47

העולה החדשה צפויה לצרף את הגארד האמריקאי (25, 1.85) משרלרואה. ג'יי אר גידנס צפוי לשלם את המחיר ולעזוב

הגארד מארק ליונס. GettyImages
הרשים בזאדאר, לא השתלב בשרלרואה. מארק ליונס/GettyImages

עירוני נהריה, העולה החדשה לליגת העל קרובה לצרף את הגארד האמריקאי מארק ליונס, שמשחק בשרלואה הבלגית. בין ליונס לנהריה קיים סיכום על הפרטים, ובקבוצה מחכים לחתימתו על החוזה כדי שיוכל להגיע עוד היום (ראשון) לארץ מבלגיה ולהצטרף החל ממחר לאימוני הקבוצה.

מי שצפוי לשלם את המחיר הוא הפורוורד ג'יי אר גידנס שהתעמת השבוע עם נייט מילר ובקבוצה מאוכזבים מיכולתו. בנהריה נמצאים במהלך ההכנות למשחק גביע המדינה נגד אליצור רמלה שייערך ביום שלישי, ובשבוע הבא תפתח הקבוצה את העונה במשחק בית נגד הפועל ירושלים.

ליונס (25, 1.85) החל את לימודיו במכללת קסביאר בשנת 2008, ואחרי שנה בה לא שיחק, החל לקבל תפקיד משמעותי בקבוצה. בעונתו השלישית רשם 15.1 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים בממוצע למשחק, אך החליט במפתיע לסיים את לימודיו דווקא במכללת אריזונה הגדולה. הגארד עבר לעונה אחת לאריזונה, ורשם ב-2012/13 15.8 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-2 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר שלא קיבל חוזה ב-NBA חתם ברואן הצרפתית ורשם 10.1 נקודות בממוצע למשחק. בחודש פברואר אשתקד עבר לזאדאר הקראוטית ורשם בליגה המקומית 17.1 נקודות, 2.9 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים ובליגה האדריאטית 13.7 נקודות ו-3.4 אסיסטים בממוצע. בקיץ חתם בשרלואה הבלגית, אך לא השתלב ולא התלבש במשחק הליגה של הקבוצה שלשום.

הסגל של רועי חגאי בנהריה כולל את הזרים ג'יי אר גידנס, ג'וליאן מבונגה וג'ון וויליאמסון שהגיעו הקיץ לצד נייט מילר המשיך עונה נוספת במועדון. רוברט רות'בארט, אייל שולמן, דניאל איידן וסיימון פארין הם הישראלים שהצטרפו לקבוצה הקיץ, כשערן אסנטי, אופיר הובר ועידו סטולרו המשיכו עם הקבוצה מהליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully