וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול שכרה למריו באלוטלי "בייביסיטר"

האדומים חוששים שהאיטלקי יסתבך בצרות והצמידו לו אדם שמוגדר כעוזר אישי. רוג'רס: "מריו קיבל בסדר את הספסול שלו"

שחקן ליברפול, מריו באלוטלי. GettyImages
ירד לספסל וגם לא הוזמן לנבחרת שוב. באלוטלי אתמול/GettyImages

ב"סאנדיי פיפל" הבריטי מספרים הבוקר (ראשון) שכחלק מהניסיון לשמור את מריו באלוטלי על הפסים, ליברפול הצמידה לו עוזר אישי. במועדון ממרסיסייד נחושים למנוע מהאיטלקי הפרות משמעת דומות לאלו מהתקופה בה הוא שיחק במנצ'סטר סיטי ואותו עוזר מתלווה אליו לכל מקום.

אותו אדם שבאנגליה מוגדר כ-MINDER (סוג של עוזר מנטלי), גם מתגורר בבית גדול המימדים אותו באלוטלי שכר בצפון העיר. גורם במועדון אמר ל"פיפל": "למריו יש מישהו שצמוד אליו כל הזמן כדי להימנע מתקריות לא רצויות. אותו אדם עשה עבודות שונות בשביל ליברפול לאורך תקופה ארוכה והוא מאוד מוערך במועדון".

כשהוא שיחק במנצ'סטר סיטי בשנים 2010-2013, באלוטלי עלה לכותרות כמעט מדי שבוע בגלל בעיות משמעת שונות. בין היתר יריית זיקוקים בחצר ביתו, זריקת חיצים על שחקן נוער ואפילו קטטה עם מאמנו, רוברטו מאנצ'יני.

בינתיים החלוץ בן ה-24 לא משכנע מאז שנחת במרסיסייד, בוודאי לא נכנס לנעליו של לואיס סוארס. אתמול המאמן ברנדן רוג'רס אף הוריד אותו לספסל במשחק נגד ווסט ברומיץ' (1:2 לליברפול) וזמן לא רב לאחר מכן פורסם סגל נבחרת איטליה לשני המשחקים נגד אזרבייג'אן ומלטה במוקדמות יורו 2016; באלוטלי לא נכלל בו.

רוג'רס אמר אתמול אחרי המשחק: "מריו קיבל את הספסול שלו בצורה טובה, אין שום עניין עם זה. הוא מבין את המצב, הוא יודע שהוא עדיין צריך לשפר את הכושר הגופני שלו. התגובה שלו הייתה בסדר, הוא עלה כמחליף ועשה את המקסימום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully