וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "הגענו לנקודה הכי נמוכה שיש"

דורטמונד קרובה יותר לקו האדום מאשר למאבק האליפות. המאמן: "תאשימו אותי. מהרגע הזה העונה שלנו מתחילה"

מאמן בורוסיה דורטמונד, יורגן קלופ. GettyImages
עדיין אופטימי. קלופ/GettyImages

ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון, נקודה בודדה מ-12 האחרונות וגם יכולת רעה במיוחד. זו המציאות של בורוסיה דורטמונד אחרי שבעה מחזורים בבונדסליגה הגרמנית. השוורצגלבן הפסידו אתמול 1:0 בבית להמבורג מהתחתית, בעטו רק ארבע פעמים למסגרת של האורחים והתרחקו כדי 10 נקודות מבאיירן מינכן שבמקום הראשון.

בקצב צבירת הנקודות הנוכחי, דורטמונד חא תחשוב על אליפות, אלא על הישרדות. הקבוצה של יורגן קלופ מדורגת שתי נקודות מעל הקו האדום והמאמן אמר אחרי ההפסד: "האשמה היא עלי. אני האחראי להכנה של השחקנים. הבעיה שלנו היא שאנחנו לא מצליחים להיות יציבים ולהחזיק בכדור. יש הסברים ליכולת הזו, אנחנו משחקים כדורגל לא מספיק טוב ביחס לשאיפות שלנו. אנחנו צריכים לקבל כל ביקורת שמושמעת עלינו וחלק מהחבר'ה צריכים לשפר את ההופעות שלהם".

בשבוע הבא הליגה הגרמנית, כמו כל הליגות באירופה, תצא לפגרת נבחרות. קלופ מקווה להיעזר בזמן הזה בשביל לסדר את השורות. הוא אמר: "אנחנו חייבים להשתמש בשבועיים הללו. היום הגענו לנקודה הנמוכה ביותר, אבל אני יכול להגיד שבו זמנית, העונה שלנו מתחילה עכשיו. כמובן שלא טוב להיות כל כך רחוקים מבאיירן מינכן. אנחנו נמצאים במצב לא שגרתי, אבל זה יעזור לנו להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully