וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיא טורה: "אני לא מכונה, אני אנושי"

קשר מנצ'סטר סיטי ענה למבקרים עם שער ליגה ראשון נגד אסטון וילה. גם מנואל פלגריני החמיא: "לא היה לי ספק לגביו"

יאיא טורה שחקן מנצ'סטר סיטי (מימין) מול אנדראס ויימן שחקן אסטון וילה. AP
שער שמבשר על חזרה לעניינים? יאיא טורה/AP

מנצ'סטר סיטי קיבלה אמש (שבת) בחזרה את יאיא טורה, שכבש לרשת אסטון וילה בדקה ה-82 וסלל את הדרך ל-0:2, עם שער בכורה העונה בליגה וראשון שלו מאז הבקיע את הרביעי מול אותה אסטון וילה בחודש מאי האחרון (בצורת של 617 דקות). הסיטיזנס צימקו את הפער מצ'לסי המוליכה לשתי נקודות ויקוו למעידה שלה בדרבי מול ארסנל.

יאיא טורה הגיב לביקורות נגדו: "לא קל להיות תמיד במיטבי כי אני משחק כמעט כל שלושה ימים. אני לא מכונה, אני אנושי. הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא לעשות את המקסימום עבור הקבוצה. אני משחק במועדון גדול באירופה, יש לי חברים נהדרים לקבוצה ואעשה הכול כדי להמשיך לזכות בתארים".

גם המאמן מנואל פלגריני התייחס בסיום לקשר נבחרת חוף השנהב, השחקן המצטיין של עונת האליפות האחרונה, ואמר: "לא היו לי ספקות לגבי יאיא טורה. היו לו בעונה שעברה משחקים טובים ומשחקים רעים, הוא כבש כל כך הרבה שאנשים דיברו רק על זה. הוא יודע שהדבר הכי חשוב הוא להשתפר מדי משחק ולכן אני לא מודאג לגביו. הוא אחד הקשרים הטובים שיש, ללא ספק. בקיץ הייתה אי הבנה בעניין שלו. היו לו בעיות אישיות, אבל לא מול המועדון. הוא לא רצה לעזוב".

על המשחק עצמו, בו קבוצתו שלטה לחלוטין עם 25 איומים על השער אך לא מצאה את הרשת עד הדקה ה-82, אמר פלגריני: "כבר חשבתי שזה לא היום שלנו. כשנותרו שמונה דקות התחלתי לדאוג, אבל סמכתי על השחקנים שינצלו את אחד המצבים ברגעי הסיום. אמרתי להם שבמאי זוכים או מפסידים אליפות על חודה של נקודה, כך שכל איבוד נקודות בדרך יהפוך את המשימה לקשה יותר. קשה לצמצם את הפער מול קבוצה כמו צ'לסי, והדרך היחידה לעשות זאת היא לנצח כל משחק".

מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. AP
יודע שיהיה קשה לסגור על צ'לסי. מנואל פלגריני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully