וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל יוצאת לדרך: הפועל ירושלים מגיעה לרוממה

4.10.2014 / 22:14

מכבי חיפה מקווה להפתיע במשחק שהוקדם מהמחזור השני (א', 20:45, ערוץ 1). יבזורי: "משחק נגד יריבה עם שמות נוצצים"

דונטה סמית' הפועל ירושלים. קובי אליהו
במוקד תשומת הלב. דונטה סמית'/קובי אליהו

עונת 2014-15 של ליגת העל תצא לדרך מחר (ראשון, 20:45, ערוץ 1) לדרך עם משחק שהוקדם מהמחזור השני, ובו תארח מכבי חיפה את הפועל ירושלים. המשחק הוקדם בשל נסיעת הירוקים למסע משחקים מול ארבע קבוצות NBA. שאר קבוצות ליגת העל תפתחנה את משחקיהן רק בשבוע שלאחר מכן עם משחקי המחזור הראשון.

מכבי חיפה מגיעה למשחק לאחר שלא הרשימה בניצחון הגביע על עירוני רמת גן שלשום. השחקן היחידי שרשם הופעה טובה במדי הירוקים היה דגן יבזורי שהפגיז 36 נקודות, אך בכרמל יודעים שאם שאר השחקנים לא יעלו את רמת המשחק שלהם בצורה משמעותית, הם יתקשו להפתיע את אחת הקבוצות החזקות בליגת העל. אייק אופייבו, שסובל מפציעה בברכו עוד מהעונה שעברה, ימשיך להיות הזר שלא יתלבש במדי חיפה, שמציגה סגל רחב של שישה זרים העונה.

"אנחנו מצפים לאווירה מצוינת ברוממה ומקווים לנצל את דחיפת הקהל והביתיות ולפתוח את העונה בהצלחה", אמר המאמן רמי הדר לקראת המשחק. יבזורי הוסיף: "אנחנו הולכים למשחק קשה מאוד מול קבוצה עם הרבה שמות גדולים ונוצצים, נצטרך לבוא מאוד נחושים ואגרסיביים כדי לצאת עם ניצחון".

הפועל ירושלים מגיעה להתמודדות הראשונה מאז ההדחה במוקדמות היורוליג לפני כשבוע וחצי. את מירב תשומת הלב, לפחות לפני המשחק, מושך הפורוורד דונטה סמית', שהיה השחקן המצטיין בליגה בשנתיים האחרונות במדי הירוקים. לאור ההשתלחות שלו בבעלים ג'ף רוזן בחשבון הטוויטר שלו לפני כשבועיים, יהיה מעניין לראות את סמית' ברוממה. בירושלים מקווים לנצל את היתרון האיכותי שלהם, כשכמעט בכל עמדה יש לקבוצה של דני פרנקו יתרון על פני הקבוצה המארחת.

דגן יבזורי שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
מחמם את היד. יבזורי/קובי אליהו

המספר הנוסף

2 - מפגשים בעבר בין מכבי חיפה להפועל ירושלים במשחק הפתיחה של הליגה. בעונת 1966-67 ניצחה חיפה בירושלים 67:72. בעונת 1985-86 ניצחה ירושלים בביתה 106:109.

8 - מפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה - 2:2 בעונה הסדירה ו-1:3 למכבי חיפה בפלייאוף.

17 - נקודות חסרות לליאור אליהו כדי להיכנס להגיע למקום ה-80 בקלעי כל הזמנים ולהוציא משם את עמי שלף.

22 – נקודות בממוצע רשם דמונטז סטיט במדי הפועל תל אביב נגד הפועל ירושלים בעונת 2012-13.



יעמוד למבחן: הקטור הרננדס

הפורוורד המקסיקני שהושווה לדונטה סמית' והעלה את חמתו של הכוכב הירושלמי, חייב להיראות טוב בהרבה ממה שראינו ממנו עד עכשיו, אם במכבי חיפה רוצים שהניצחון יישאר בכרמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully