וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר-בוקה: "זה הדרבי הכי גדול, אבל קשה בלי קהל אורח"

אלופת ארגנטינה תארח את הסופרקלאסיקו (א', 23:15, חי באתר) ותנסה לשמור על מאזן נקי מהפסדים. בוקה עם גאגו וללא האוהדים

טאופילו גוטיירס שחקן ריבר פלייט. AP
מלך שערי הליגה הארגנטינאית. טאופילו גוטיירס/AP

כמעט ארבע שנים חלפו מאז הניצחון הביתי האחרון של ריבר פלייט על בוקה ג'וניורס. ג'ונתן מאידנה, שכבש אז את שער הניצחון ב-0:1, הוא השריד היחיד שנשאר בריבר. הקבוצה ירדה בסיום אותה שנה לראשונה בתולדותיה, הספיקה לחזור ובעונה הקודמת גם זכתה באליפות, אך העונה קפצה מדרגה נוספת ומציגה כדורגל מלהיב תחת שרביטו של שחקן העבר מרסלו גז'ארדו. מחר (ראשון, 23:15, חי באתר) הוא יתייצב לסופרקלאסיקו הראשון בקריירת האימון שלו וינסה לשמור על ראשות הטבלה ועל המאזן הנקי מהפסדים.

13 משחקים קיימה ריבר של גז'ארדו בן ה-38 בכל המסגרות, כאשר בשמונה כלל לא ספגה. בליגה היא מחזיקה במאזן שערים 5:21, למרות שבשני המחזורים האחרונים סיימה פעמיים בתיקו אחרי רצף של שישה ניצחונות. בעוד המיז'ונריוס ניצבים במקום הראשון ומצליחים בכל החזיתות, היריבה המושבעת מתרגלת לחיים שאחרי קרלוס ביאנצ'י. כמו ריבר שנפרדה מרמון דיאס, גם בוקה ג'וניורס אמרה שלום למאמן המצליח ביותר בתולדותיה בעקבות פתיחת עונה מאכזבת ומנסה לצאת לדרך חדשה בצורה דומה ליריבתה - עם רודולפו ארואבארנה. מגן העבר בן ה-39 ניצח ארבעה משבעת משחקיו הראשונים בכל המסגרות וכעת מקווה לנצח במונומנטל, כפי שעשה ביאנצ'י בעונה שעברה.

רודולפו ארואבארנה (משמאל) מאמן בוקה ג'וניורס עם ניקולאס קולאסו. AP
נכנס לנעליו של ביאנצ'י. רודולפו ארואבארנה עם ניקולאס קולאסו/AP

הדרבי הזה עומד שוב בסימן הקהל, שכן החוק שנועד לצמצם את אלימות החוליגנים ומונע מאוהדי הקבוצה האורחת להגיע למגרשים עדיין בתוקף. "חלק מהכדורגל שלנו חסר, הקהל האורח חסר", אמר שוער ריבר מרסלו בארוברו לקראת המשחק. גם הנשיא רודולפו ד'אונפוריו הצטרף: "זה סופרקלאסיקו עולמי, הדרבי הכי גדול שיש, אבל כדי שזה באמת יהיה כך אנחנו צריכים לחשוב איך מחזירים את הקהל האורח. אי אפשר לשחק רק עם קהל ביתי".

למרות זאת, כל הכרטיסים לדרבי הגדול נמכרו כבר ביום חמישי והאצטדיון יהיה מלא באוהדי ריבר פלייט ובלא פחות מ-1,250 שוטרים ועוד 400 אנשי אבטחה. בעונה שעברה, כאמור, זה לא מנע מבוקה לחגוג ניצחון חוץ, אך לשם כך היא תצטרך יכולת טובה של חוליית ההתקפה, שחתומה עד כה על תשעה שערי ליגה בלבד בתשעה מחזורים. טאופילו גוטיירס, מנגד, כבש כבר שמונה שערים עבור ריבר ומוליך את טבלת המבקיעים של הליגה הארגנטינאית. הוא יפתח בהתקפה לצד רודריגו מורה האורוגוואי, כשמאחוריהם הפליימייקר לאונרדו פיסקוליצ'י. ההיעדרות המרכזית תהיה של הקשר האחורי הפצוע מתיאס קראנביטר, אשר את מקומו ימשיך למלא לאונרדו פונסיו הוותיק. פרננדו גאגו יוביל את הקישור של בוקה לצד פדריקו קאריסו, הרכש מרוסאריו סנטרל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מרסלו גז'ארדו מאמן ריבר פלייט. AP
יישאר בלתי מנוצח? מרסלו גז'ארדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully