וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות למונס דאבור בהפסד של גראסהופרס

חלוץ נבחרת ישראל פתח בהפסד 3:2 לתון במסגרת הליגה השוויצרית. 23 דקות לקני סייף ב-0:0 של גנט בווסטרלו

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
ועכשיו: לקפריסין. מונס דאבור/GettyImages

מונס דאבור שיחק הערב (שבת) 90 דקות בהפסדה של גראסהופרס 3:2 לתון. חלוץ נבחרת ישראל וחבריו נקלעו לפיגור של 3:0 כבר במחצית הראשונה בעקבות שערים של בראט סאדיק (8 בפנדל), אנריקו סקירינצי (32) וג'אנלוקה פרונטינו (38), כשהעירקי קחראבה (81) והמגן מיכאל לאנג (90) רק צימקו. גראסהופרס עם 11 נקודות אחרי 11 מחזורים בליגה השוויצרית, במקום השביעי בלבד.

* קני סייף שותף ב-0:0 של גנט בחוץ נגד ווסטרלו ביום שישי. סייף נכנס כמחליף בדקה ה-67, אך קבוצתו לא השיגה הכרעה מול היריבה שנותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-71. רמי גרשון לא יצא עם הקבוצה למשחק בגלל יום הכיפורים, גנט עם 18 נקודות במקום השני.

* צ'רלטון, ללא הבלם טל בן חיים שנעדר בשל יום הכיפורים, סיימה ב-1:1 את משחקה הביתי מול בירמינגהאם סיטי ונותרה ללא הפסדים בליגת המשנה באנגליה, כשהיא במקום השישי ובמרחק שתי נקודות בלבד מהפסגה.

* אוסטריה וינה התקשתה ללא עומר דמארי שנעדר בגלל הצום והפסידה 2:0 בבית לוולפסבורגר, מוליכת הליגה האוסטרית. הסגולים נותרו עם 12 נקודות אחרי 11 מחזורי ליגה והם במקום השביעי.

* וילם II, ללא בן שהר שכיבד את יום הכיפורים, חזרה מפיגור וניצחה 1:2 בבית את הירנביין במחזור השמיני בהולנד.

* פטרולול פלוישט, ללא טוטו תמוז שנעדר גם הוא בגלל יום הכיפורים, ניצחה 0:1 את גז מתאן מדיאש במחזור ה-10 בליגה הרומנית.

* סנט גאלן, ללא ניסו קפילוטו הפצוע, ביצעה מהפך מול באזל וניצחה אותה 1:2 בזכות שער של אלברט בוניאקו בדקה השלישית של תוספת הזמן.

* מאריבור יצאה למשחק החוץ שלה מול אולימפיה לובליאנה ללא סינטאיהו סלליך ודודו ביטון וחילצה 3:3 דרמטי עם שער בתוספת הזמן של הברזילאי מרקוס טבארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully