וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלות 50 אחוזים מהפועל תל אביב: כ-40 מיליון שקל

4.10.2014 / 19:45

בסביבתו של ראסל גלבוט לא הופתעו מהסכום שכולל גם חובות של המועדון. עמותת האוהדים אישרה את מתווה העסקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראסל גלבוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהפועל תל אביב דרוכים ומתוחים לקראת המשך המגעים על רכישת הקבוצה על ידי איש העסקים האמריקאי, ראסל גלבוט. נציגיו של גלבוט חוזרים ואומרים שהם מודעים לסכומים אותם הוא יצטרך להזרים באופן מידי אם ירכוש 50 אחוזים – כ-40 מיליון שקלים. כרגע לא ברור אם הסכום הזה כולל את הסכום שצריך להיות מועבר לאלי טביב.

נציגיו של גלבוט אמרו ש"זה לא מפתיע. ידענו מראש פחות או יותר במה מדובר. עכשיו נותר לבדוק שאלו באמת המספרים, ושלא מדובר בעוד עשרות מיליונים. צריך גם להבין את כל הפרטים לגבי 50 האחוזים הנותרים, למקרה שהוא ירצה לרכוש אותם בעתיד".

בנוגע לסוגיית המשחקים בשבת, נראה שהיא תמשיך להעסיק את אנשי הפועל תל אביב בתקופה הקרובה. במנהלת שבו והבהירו שלא יוכלו לקבל החלטה באופן נקודתי למועדון בודד, ושכדי שמהלך כזה יצליח יכול לקרות רק דבר אחד- הסכמה של כל הקבוצות מול גופי השידור שלא יתקיימו משחקים בשבת. הסיכויים למהלך כזה קלושים ולכן בשלב זה מדובר בנקודה שעשויה להפיל את העסקה.

עמותת "האדומים" הודיעה הערב: "בערב החג עודכנו נציגי הוועד המנהל על מתווה רכישת המועדון. הערב, הוועד המנהל של העמותה אישר אישור עקרוני את מתווה עסקת מכירת המועדון לאיש העסקים ראסל גלבוט, בכפוף לאישור האסיפה הכללית. במסגרת השלב הראשון של העסקה הסכים הוועד המנהל לדילול אחזקותיו במועדון במחצית, בדומה ליתר בעלי המניות במועדון. בימים הקרובים נלמד את כל פרטי העסקה לעומק ונביאם לאישור באסיפה הכללית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully