וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "שנים אנחנו מבקשים לא לשחק בשבת"

3.10.2014 / 8:38

בבית"ר הצהירו: "נתמוך במהלך של הפועל ת"א רק אם יאשרו זאת לכולן". משחק אימון מול ב"ש יקבע מי יוחתם: סיימור או סאני

one

בצוות המקצועי של בית"ר ירושלים שמחו על האישור של אלי טביב להנחית למספר ימי התרשמות את פיליפה סיימור בתחילת השבוע הבא. הקשר הצ'יליאני צפוי לערוך מספר אימונים כאשר בסופם צפוי לו משחק אימון, ככל הנראה נגד הפועל באר שבע ביום רביעי, שלאחריו יוחלט האם להחתים אותו, או את סאני עמנואל, שהרשים במשחק האימון נגד הפועל רמת השרון.

בנוגע לאלרואי כהן, נראה כי גם ההחלטה לגביו תידחה עד לאחר משחק האימון. בבית"ר מתלבטים בנוגע לקשר היות ובעמדה זאת נמצאים כבר מספר שחקנים בסגל, אך טביב נוטה בכל זאת לתת לו הזדמנות עד לחודש ינואר. כהן מגלה מוטיבציה גבוהה מאוד באימונים ונראה כי הוא הגיע להילחם על ההזדמנות לשקם את הקריירה שלו.

תומר ירוחם שחקן בית"ר ירושלים מול הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
הצעירים זכו למחמאות. תומר ירוחם/מגד גוזני

סאני עמנואל התאכזב מהעובדה כי בית"ר אירגנה עבורו מלון ללא ארוחות, ובעקבות כך עבר להתגורר במרכז אצל שני חבריו מהפועל תל אביב, הרמוני איקנדה ופרנסיס בנג'ימין. בהפועל תל אביב מגלים עניין בשחקן אך נכון לעכשיו נציגיו נענו לבקשת טביב לבחון אותו במשחק אימון נוסף.

שחקני הקבוצה זכו לשלושה ימי חופש ויחזרו להתאמן רק ביום שני. שחקנים בקבוצה חשים מירמור עקב הרצון לצרף שחקנים נוספים לסגל וחשים שגם כך התחרות גדולה מאוד. בצוות המקצועי חוזרים ומסבירים כי מספר הרחקות ופציעות והקבוצה תתקשה לגרד 18 שחקנים שיתלבשו. מי שזכו למחמאות גדולות לאחר המשחק ברמת השרון היו דווקא הצעירים תומר ירוחם, אבישי כהן ואפילו דוד קלטנס בן ה-19 שקיבל דקות. בבית"ר מאמינים כי בתהליך נכון כל השחקנים הללו יוכלו בהמשך העונה להיות שחקנים משמעותיים ברוטציה של הקבוצה.

בבית"ר התייחסו אתמול לבקשת הרוכשים הפוטנציאליים של הפועל תל אביב שלא לשחק בשבת ואמרו: "אנחנו שנים מבקשים את זה מההתאחדות, מצ'רלטון ומכל מי שרק אפשר ובסוף מקבלים תשובה שלילית. אחוז האוהדים המסורתיים שלנו גבוה בהרבה מזה של הפועל תל אביב וזאת בלשון המעטה. אנחנו מאחלים להם שהמהלך יצליח ונתמוך בו אך ורק אם יאשרו גם לשאר הקבוצות את הבקשה. אצלנו זאת דרישה של האוהדים, בהפועל הדרישה היא אך ורק של הבעלים וההבדל גדול מאוד אך עדיין אם זה יצלח להם זה בתנאי שיצלח לכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully