וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס: "אני אוהב יותר את העמדה שלי העונה"

חלוץ יובנטוס החמיא למאמנו החדש אלגרי לקראת משחק העונה באיטליה בו הגברת הזקנה תארח את רומא (א', 19:00, ספורט 1 ו-5+)

חלוץ יובנטוס קרלוס טבס חוגג שער. AP
מרוצה משינוי המאמנים. טבס/AP

משחק העונה באיטליה מגיע ומחר (ראשון, 19:00, ספורט 1 ו-HD, ספורט 5+), האלופה יובנטוס תארח את סגניתה רומא לקרב ענק בסיומו לפחות אחת משתי המושלמות היחידות בליגה האיטלקית תאבד את המאזן שלה.

הביאנקונרי פתחו את העונה בזירה המקומית בצורה מושלמת ועם מאן שערים של 0:10. יחד עם סיום העונה שעברה, רצף הניצחונות של יובה בליגה כבר עומד על 12, כאשר בכולם גם יחד היא ספגה שער אחד בלבד. לעומת זאת, ביום רביעי החולף היא הוציאה כדור ראשון מהרשת עם הפסד 1:0 דרמטי לאתלטיקו מדריד בליגת האלופות.

גם הג'אלורוסי שיחקו בחוץ בליגת האלופות, אבל הם חזרו הרבה יותר מרוצים, אחרי 1:1 מרשים ביותר באיתיחאד מול מנצ'סטר סיטי. פרנצ'סקו טוטי הבלתי נגמר הפך לכובש המבוגר בתולדות ליגת האלופות ועכשיו הוא רוצה להכניע גם את יריבו וחברו הוותיק, ג'יג'י בופון.

שני מפגשי הליגה בעונה שעברה הלכו לצד של יובה, עם 0:3 ביתי גדול ו-0:1 בחוץ לקראת סיום העונה. בגביע לעומת זאת, ידה של רומא הייתה על העליונה עם 0:1. המאזן של הקבוצה מהבירה באצטדיונה החדש של יובה גרוע ביותר וכולל ארבעה הפסדים בארבעה משחקים ויחס שערים של 14:1.

קרלוס טבס אמר לקראת המפגש המרתק: "עוד מוקדם לקרוא לזה המשחק על הסקודטו, כי העונה רק התחילה וריצה ארוכה בליגת האלופות תגרום לעייפות. צריך לשים לב גם לאינטר, מילאן ונאפולי. כשהגעתי לאיטליה, לא חשבתי שרומא תהיה כל כך חזקה, הופתעתי ממנה. היא סגרה את הפער מאיתנו העונה ויכולה לזכות בכל התארים, אבל אנחנו עדיין פייבוריטים. אנטוניו קונטה הביא לקבוצה שלנו את התשוקה לנצח ותמיד לשלוט במשחק, אצל אלגרי הכול שונה, מהטקטיקה ועד לדרך בה אנחנו מתכוננים למשחק. אבל אני חייב להודות שבאופן אישי אני אוהב יותר את התפקיד שלי העונה מאשר בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully