וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד: "ההצלחה של מרציאנו היא ההצלחה של כולנו"

3.10.2014 / 14:41

באשדוד מחזיקים אצבעות לשוער, ומקווים שיפתח מול קפריסין. בלו לא ייקנס. השוער הצעיר מרקו יובאנוביץ' הצטרף

one

במ.ס אשדוד דרוכים לקראת ההחלטה של אלי גוטמן באשר לאיוש עמדת השוער הפותח בנבחרת. "מ.ס אשדוד זה מועדון שלא מורגל לשלוח שחקנים לנבחרת הלאומית ובטח כשמדובר בעמדת השוער. כולנו מחזיקים אצבעות לאופיר. ההצלחה שלו זו ההצלחה של כל מ.ס. אשדוד", אמר הבוקר (שישי) גורם במועדון. בקבוצה מעריכים כי מרציאנו יהיה השוער שיפתח בהרכב מול קפריסין בעוד שחאתם עבד אלחמיד יראה את אייל משומר לפניו בהרכב, על אף האימונים הטובים שעשה עד כה תחת עיניו של גוטמן.

ג'קי בן זקן עדיין לא מסר את החלטתו באשר לפתיחת השערים גם במשחק הבית הבא, אבל ההערכה במועדון היא שבעל הבית יאפשר גם מול הפועל פתח תקוה כניסה חינם לאוהדים, כפי שעשה מול עירוני קרית שמונה ובני סכנין.

החלוץ ירו בלו, שריצה עונש הרחקה ממושך, יחזור לסגל במשחק הבא מול בית"ר ירושלים. בקבוצה הוחלט בסופו של דבר שלא לקנוס את בלו על האדום שספג, אבל בן זקן הגיע לפני מספר ימים לשיחה עם השחקנים במהלכה אמר: "הפעם החלטתי לא לקנוס את ירו על האדום, אבל זו אזהרה לכולם כי בפעם הבאה אנחנו לא נקבל זאת ומי שיורחק על עבירה בלתי ספורטיבית, ישלם".

המגן השמאלי ג'ואון אושאניווה יצא לצמד המשחקים של נבחרת ניגריה מול סודן. ביום שלישי תקיים אשדוד משחק אימון מול נס ציונה.

בקבוצה מתאמן בימים האחרונים מרקו יובאנוביץ', שוער קרואטי בן 19, שהגיע על פי המלצתו של שוער הקבוצה בעבר דראגן סטויקיץ'. מדובר בשוער מוכשר, שבשל סיבות טכניות לא הושאל מאשדוד להכח עמידר רמת גן. באשדוד אמורים לרכוש את השוער, להשאילו אותו לקבוצה אחרת בינואר ובעתיד מעריכים בקבוצה, שהוא יימכר לקבוצה באירופה.

ירו בלו שחקן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
ניצל מקנס. בלו/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully