וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון תקף את השופטים: "הם הכריעו את המשחק"

סטנדרד ליאז' קוראת למשחק חוזר מול פיינורד, בבלגיה לא אהבו את המתקפה: "הרמה של לוזון לא מספיק גבוהה לסגל הזה"

מעמדו של גיא לוזון בסטנדרד ליאז' הולך ודועך. אם נדמה היה שאיום הפיטורים הוסר עם רצף ניצחונות בתקופה האחרונה, השבוע הגיע תיקו (2:2) מאכזב עם ליירסה מתחתית הליגה הבלגית ואתמול (חמישי) נרשם הפסד 2:1 לפיינורד בשלב הבתים בליגה האירופית. לוזון וסטנדרד לא היו רחוקים מלהוציא נקודה בהולנד, אחרי שג'ונתן ויירה איזן ל-1:1 בדקה ה-65, אך שער של אלביס מאנו בדקה ה-84 השאיר אותם ללא נקודות והוריד אותם למקום השני בבית שבע.

בסיום המשחק לבלגים היו טענות קשות כלפי השופטים, שכביכול הכריעו את המשחק בכך שאישרו שער לא חוקי להולנדים. הבעלים רולאן דושאטלה קרא לקיים משחק חוזר ואף עשוי לעתור לפיפ"א בטענה ש"לא מדובר בטעות בשיקול הדעת, אלא בשגיאה חוקתית ברורה".

ליאז' נכנעה 2:1 לפיינורד, רפאלוב ניצח, ריקן נפצע

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
"הרבה זמן לא שיחקנו כל כך טוב". גיא לוזון/GettyImages

לוזון הצטרף לקו שהכתיב הבעלים, ותקף בסיום את השופטים. "הרבה זמן לא שיחקנו כל כך טוב, הראינו יכולת מצוינת, אבל השופטים הכריעו את המשחק נגדנו. שער הניצחון שלהם נכבש בעזרת היד של אחד משחקני פיינורד, וגם השער הראשון לא היה חוקי כי הוא נכבש מהוצאת חוץ מבלי שאף אחד נגע בכדור. אם זה לא מספיק, הגיע לנו פנדל בתוספת הזמן. אני מאוכזב, אבל אם נמשיך ככה התוצאות כבר תגענה".

הפרשנים בבלגיה לא אהבו את ההשתלחות של לוזון בשופטים, והאשימו דווקא אותו במצבה של סטנדרד. "כמו תמיד, הוא ודושאטלה התלוננו על השיפוט אחרי המשחק, אבל האמת היא שיכולת האימון של לוזון לא תואמת את הרמה של הכוכבים שלו", נכתב בטור פרשנות ב'ווטבול-ניוז'. "יש לו הרבה שחקנים חדשים, זה נכון, אבל כרגע הוא לא מצליח להוציא מהם את המיטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully