וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן יבזורי: "אנחנו קבוצה צעירה, לא מפחד מאחריות"

2.10.2014 / 22:26

כוכב מכבי חיפה שמר על קור רוח אחרי ההצגה מול ר"ג: "צריכים להרים את האינטנסיביות". הדר: "המשחקים האלו הם מוקשים"

דגן יבזורי שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
הצגה של איש אחד. דגן יבזורי/קובי אליהו

מכבי חיפה הפכה הערב (חמישי) לקבוצה הראשונה שמעפילה לסיבוב הבא בגביע המדינה אחרי ניצחון 82:86 בחוץ על עירוני רמת גן. סגנית האלופה ציפתה למשחק קל, אבל פיגרה במחצית וניצחה רק בזכות תצוגת שיא של דגן יבזורי, שקלע 20 נקודות ברבע השלישי ו-36 במשחק כולו כדי להציל את הקבוצה שלו ממבוכה כבר בפתיחת העונה.

יבזורי התפוצץ במחצית השנייה: מכבי חיפה הדיחה את ר"ג

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
יודע למי להודות על הניצחון. רמי הדר/קובי אליהו

רמי הדר, מאמן מכבי חיפה שיבח את כוכב הניצחון: "אני זוכר את יבזורי עושה משהו דומה מול ירושלים בעונה שעברה, אולי לא ברמה הזו, אבל עדיין.

על היכולת הלא טובה של קבוצתו: "אני לא מודאג, אני חושב שאנחנו בסדר. המשחקים האלה הם מוקשים. זו קבוצה טובה מהליגה השנייה וכל הלחץ היה עלינו. אני מבסוט מאוד מהניצחון"

דגן בזורי: "אנחנו קבוצה צעירה וחסרת ניסיון, אבל אני לא מפחד מאחריות, אין לי בעיה עם זה. אני מקווה שנציג בהמשך יכולת טובה יותר ממה שהצגנו היום. לפעמים הקליעה הולכת ולפעמים פחות, אבל אנחנו צריכים להרים את האינטנסיביות בהגנה".

אורן אהרוני, מאמן רמת גן אמר: "דיברנו על מלכודות שנעשה על דגן יבזורי, אבל היינו נאיביים. הוא היה מדהים ומגיע לו כל הקרדיט, אבל אני מאוכזב מהיכולת שלנו ומהשמירה עליו".

"הריצה שלהם, בגלל שניים או שלושה איבודי כדור שלנו, זה מאכזב. החבר'ה עשו הגנה נהדרת. במחצית השנייה, יבזורי קלע זריקות קשות ובאמת כל הכבוד לו, אבל אני מאוכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully