וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף העולם בכדורגל יהפוך למנקה שירותים?

אנדי ברמה שכבש את שער הניצחון של גרמניה בגמר 1990, נקלע לחובות. בעלים של חברה לניקוי שירותים, מציע לו עבודה

שחקן נבחרת גרמניה לשעבר, אנדראס ברמה. GettyImages
בדצמבר צפוי להיות מוכרז כפושט רגל. ברמה בימים היפים/GettyImages

אנדראס ברמה, אחד מגיבורי הזכייה של נבחרת גרמניה במונדיאל 1990, הגיע לתחתית הבאר. בעיתון הגרמני "דויטשה ולה" מספרים היום (שני) ששחקן העבר בן ה-53, שנקלע לבעיות כלכליות קשות, קיבל הצעה לעבוד כמנקה תאי שירותים.

ברמה ששיחק בין היתר בקייזרסלאוטרן, באיירן מינכן ואינטר, לבש את מדי נבחרת גרמניה 86 פעמים. אחד משמונת השערים הבינלאומיים שלו היה הכיבוש היחיד בגמר מונדיאל 1990, אז הוא הכניע את סרחיו גויקוצ'אה מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 לנבחרתו על ארגנטינה. למרות שששיחק בעיקר כמגן שמאלי, הוא היה כובש מצטיין ומצא את הרשת בכל קבוצה בה שיחק.

ברמה שאימן בשנים 2000-2005 את קייזרסלאוטרן ואונטרהכינג, ובהמשך שימש כעוזר מאמן בשטוטגרט, נקלע בשנים האחרונות לבעיות כלכליות קשות - תוצאה של השקעות כושלות. הוא מכר את ביתו ואת רוב הנכסים בהם החזיק, אבל עדיין חייב 200 אלף יורו. בדצמבר יתקיים דיון משפטי בבקשתו להכריז עליו כפושט רגל.

פרנץ בקנבאואר, שאימן את אותה נבחרת גרמניה שזכתה במונדיאל 1990, אמר לאחרונה ש"יש לנו אחריות לנסות לעזור לו לצאת מהמצב הזה. אנדי נתן הרבה לכדורגל הגרמני ועכשיו אנחנו צריכים לעזור לו".

שחקן העבר אוליבר שטראובה, ששיחק תחת ברמה באונטרהכינג, שמע על מצבו של מאמנו לשעבר והחליט לעשות את מה שהוא יכול. לשטראובה יש חברה לניקוי חדרי שירותים והוא אמר: "אנחנו מוכנים להציע לו עבודה בחברה. הוא ילמד שהדבר החשוב ביותר זה שתהיה לו תעסוקה. זה יעזור לו לשקם את הדתמית שלו ומבחינתי זו הצעת עזרה אמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully