וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייג'ינג: רפאל נדאל הזיע בדרך לרבע הגמר

הספרדי נאבק במערכה השנייה יותר משעה עד שניצח את הגרמני פטר גויובצ'יק 3:6, 4:6. טוקיו: נישיקורי וראוניץ' ברבע הגמר

הטניסאי רפאל נדאל. GettyImages
נדאל/GettyImages

שלב שמינית גמר הגברים בטורניר בייג'ינג (סך פרסים: 2.5 מיליון דולר) משוחק היום (חמישי) ורפאל נדאל הזיע לא מעט לפני שגמר על הגרמני בן ה-25 פטר גויובצ'יק בתוצאה 3:6, 4:6. שבירה אחת במשחקון השישי של המערכה אפשרה לנדאל לנצח בה בתוך 36 דקות בלבד, אבל המערכה השנייה הייתה קשה יותר לספרדי, שהיה לא מדויק ונע בכבדות לא אופיינית. במשחקון העשירי גויובצ'יק השיג שתי אפשרויות שבירה, אך נדאל נחלץ, הגיע למאצ' פוינט אבל נכנע לכך יד מצוינת של הגרמני, ולבסוף הצליח להשלים ניצחון. ברבע הגמר יתמודד השור ממאיורקה נגד הסלובקי מרטין קליז'ן, שחלף על פני ארנסט גולביס לאחר שזה פרש. תומאש ברדיך עלה אף הוא לרבע הגמר אחרי שגבר בשתי מערכות את ויקטור טרויצקי 3:6, 4:6. בשלב הבא מחכה לצ'כי טניסאי תמיר אחר בדמות ג'ון איזנר האמריקאי.

אנה איבנוביץ' טניסאית סרבית. רויטרס
האלפ מחכה לה. איבנוביץ'/רויטרס

אצל הנשים תמונת רבע הגמר קרובה להיות מושלמת. פטרה קביטובה חלפה על פני ונוס וויליאמס לאחר שהאמריקאית פרשה מהטורניר לפני המשחק, והצ'כית תתמודד נגד רוברטה וינצ'י, שגברה בשמינית הגמר על יקטרינה מקארובה 1:6, 6:0, 5:7. סימונה האלפ ניצחה את אנדריאה פטקוביץ' 6:7, 7:5, 6:7 ותשחק בסיבוב הבא נגד אנה איבנוביץ', שצלחה את המפגש עם סבין ליזיקי וגברה עליה 3:6, 5:7.

קיי נישיקורי ממשיך לעשות חיל בטורניר טוקיו (סך פרסים 1.2 מיליון דולר), ולפנות בוקר הוא עלה לרבע הגמר לאחר שניצח את האמריקאי דונלד יאנג 4:6, 6:7. מילוש ראוניץ' התקדם אף הוא לרבע הגמר לאחר שניצח את יורגן מלצר 3:6, 4:6. ראניץ' יפגוש בשלב הבא את האוזבקי דניס איסטומין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully