וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: 82:86 למכבי חיפה על עירוני ר"ג, הצגה ליבזורי

2.10.2014 / 22:07

סגנית האלופה נראתה רע פיגרה בהפרש דו ספרתי במחצית, אבל 36 נקודות ושש שלשות של הגארד סידרו לה מקום בשלב הבא

דגן יבזורי שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
פירק לבדו את רמת גן. יבזורי/קובי אליהו

משחקי סיבוב א' בגביע המדינה בכדורסל יצאו היום (חמישי) לדרך עם המשחק שבו ניצחה מכבי חיפה 82:86 בחוץ את עירוני רמת גן ועלתה לשלב הבא. סגנית האלופה נחשבה לפייבוריטית ברורה מול נציגת הלאומית, אך נראתה נורא בפתיחה ופיגרה ב-10 הפרש במחצית. הרבה שחקנים התחלפו בקבוצה הזו בקיץ אבל דגן יבזורי נשאר, ועוד איך נשאר. גארד נבחרת ישראל הוביל לבדו מהפך עם לא פחות מ-20 נקודות רצופות ברבע השלישי מתוך 36 שהיו לו במשחק הזה ושוב הוכיח לא רק את היכולת שלו אלא גם את אופיו והווינריות שלו.

יבזורי, שצלף שש שלשות במשחק הזה, נעזר ביכולת לא רעה של הקטור הרננדס שקלע 13. ג'ף אלן הוסיף 12 למנצחים, שעלו אומנם לשלב הבא אך נראו רע מאוד ואם לא הצגת יחיד של יבזורי, היו מובכים כבר בסיבוב הראשון בגביע. רמת גן הייתה קרובה להפתעה בזכות קוואמה וון שהיה מצוין עם 25 נקודות. דראגן בנדר, הקרואטי הענק המושאל ממכבי תל אביב הוסיף 11 למפסידים. ינעם אירם בלט עם 14.

דגן יבזורי שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
אף אחד לא עצר אותו במחצית השנייה. יבזורי מול נמרוד לוי/קובי אליהו

מהלך המשחק

רמת גן פתחה חזק מאוד את המשחק עם 0:7 בזכות סלים של שעשוע ובנדר אבל חיפה נכנסה למשחק עם סלים של ג'ף אלן ודגן יבזורי. עמית תמיר הגדיל את ההפרש עם שלשה, אבל סיום הרבע היה שייך לתומר בן אבן והקטור ההרנדס, הזר המקסיקני החדש שצלף שלשה וקבע את תוצאת הרבע: 15:17 לרמת גן.

המארחת שוב רצה ל-0:7 ברבע השני, אבל שלשה של אנגלי וסל של בר אבן קבעו 23:24 בלבד למארחים, 4 דקות בתוך הרבע. ינעם אירם היה האיש של רמת גן ברבע השני, אבל ג'ף אלן לא נתן לה לברוח וחמש דקות בתוך הרבע התוצאה המשיכה להיות צמודה. בשלב הזה חיפה איבדה את הראש ורמת גן הצליחה לפתוח יתרון שיא של 12 הפרש בזכות יכולת מצוינת של אירם וקוואמה וון. סל נוסף של ג'ף אלן קבע את תוצאת המחצית: 33:43 מפתיע לרמת גן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קוואמי וון שחקן עירוני רמת גן. קובי אליהו
המצטיין של רמת גן. וון בראון/קובי אליהו

חיפה פתחה את הרבע השלישי עם 0:5 מהיר בזכות סלים של יבזורי ושלשה של הרננדס, אבל רמת גן לא התרגשה ושתי שלשות רצופות של נמרוד לוי וקוואמה בראון הריצו אותה שוב ליתרון דו ספרתי: 38:49. למזלה של חיפה, היה לה את דגן יבזורי, שקלע לא פחות מ-15 נקודות (!) רצופות ברבע השלישי וצימק את הפיגור ל-57:59 בלבד לרמת גן, דקה לסיום הרבע. יבזורי לא עצר ושלשה נוספת שלו קבעה 59:60 ומהפך לחיפה.

הרבע הרביעי עמד בסימן המשך הכתישה של חיפה. הקטור הרננדס שבר רצף של 20 נקודות רצופות של יבזורי עם שלשה, אבל הגארד הנפלא המשיך לצלוף והעלה את מאזנו ל-32 נקודות כדי להריץ את הירוקים ליתרון שיא של 62:75. המארחים עשו קולות של קאמבק עם סלים של בנדר ושלשה של שעשוע, אבל דמונטס סטיט החזיר עם שלשה משלו שקבעה 70:82 לירוקים, 4 דקות לסיום המשחק. רמת גן לא ויתרה. עודד שעשוע קלע עוד שלשה, וון קלע מהעונשין והתוצאה הפכה להיות צמודה: 78:82 לחיפה. וכשמכבי חיפה בצרות היא פונה ליבזורי, שסל נוסף שלו קבע 78:84 לחיפה, דקה בלבד לסיום. רמת גן לא הסכימה להרים ידיים. שתי נקודות מהעונשין של שעשוע, החטאה של הרננדס ועוד סל במתפרצת של וון קבע 82:84 בלבד, 10 שניות לסיום. רמת גן התעכבה עם ביצוע העבירה ובסופו של דבר ביצעה אותה דווקא על יבזורי שדייק פעמיים מהקו וקבע את תוצאת הסיום: 82:86 למכבי חיפה.

דראגן בנדר שחקן עירוני רמת גן. קובי אליהו
במכבי תל אביב יכולים להיות מרוצים מהיכולת שלו. דראגן בנדר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully