וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת: "ביטול הטבות המס לספורטאים הוא מכת מוות"

1.10.2014 / 20:57

במנהלת הכדורסל הגיבו להצעה של משרד האוצר לבטל הטבות מס לזרים: "זה ימנע מזרים ברמה גבוהה להגיע לישראל"

מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ביטול הטבות המס תמנע הגעת זרים ברמתו. אידריסו/ברני ארדוב

האם אנחנו בדרך למהפכה בספורט הישראלי? משרד האוצר גיבש הערב (רביעי) את הצעת התקציב ל-2015, ובה יש מספר גזירות שבין היתר כוללות גם ביטול של הטבות המס לספורטאים זרים.

יש לציין כי ההצעה הזו עלתה כבר מספר פעמים בעבר ובסופו של דבר לא יצאה לפועל, אך במועדוני הספורט כבר הביעו חשש שהגזירה הזו תתממש ותייקר מאוד את ההעסקה של שחקנים זרים, שהיום משלמים רק 25% מס. במשרד הספורט נמסר בתגובה כי "שרת הספורט קיבלה את הצעת התקציב של משרד האוצר והיא בוחנת אותה".

במנהלת ליגת העל בכדורסל הגיבו בביטול להצעה הזו: "נושא המיסוי על ספורטאים זרים עולה בכל שנה או שנתיים ובסופו של דבר נופל לאחר שהגורמים המחליטים מבינים כי ביטול הטבות המס לזרים הוא מכת מוות לספורט הישראלי ולייצוג שלו באירופה ואנו בטוחים שהם יבינו זאת גם הפעם".

עוד נמסר מהמנהלת: "המיסוי על זרים באירופה נמוך משמעותית מאשר בישראל, וביטול הטבות המס הקיימות יגרום לספורטאים זרים ברמה גבוהה להימנע מלהגיע לישראל, כאשר המצב הבטחוני גם כך גורם לזרים רבים להדיר רגליהם מישראל. עונת הכדורסל האחרונה היתה ברמה גבוהה מאוד גם בזכות הזרים, דבר שהשפיע על הישראלים שעלו ברמתם והראייה לכך היא הצלחת הנבחרות הישראליות, הבוגרת והעתודה, בקיץ האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully