וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: פרנצ'סקו טוטי

המבט המתחכם, הנגיעה הרכה והשיא ההיסטורי. שלושה ימים אחרי יום הולדתו ה-38, פרנצ'סקו טוטי חגג בסטייל עם רגע של גאונות

טוטי ג?ילט. GettyImages
טוטי ג?ילט/GettyImages

שלושה ימים אחרי שחגג יום הולדת 38, פרנצ'סקו טוטי עשה אמש (שלישי) היסטוריה. הקפטן הכל יכול של רומא, הקיסר של עיר הנצח, שבר את שיאו של ריאן גיגס והפך לכובש המבוגר בתולדות ליגת האלופות. את ציון הדרך הזה רשם טוטי במגרשה של מנצ'סטר סיטי, כשקבע 1:1 חשוב מאוד עבור רומא בעזרת השער הראשון שלו בקריירה על אדמת אנגליה. ואיזה שער זה היה.

רומא נקלעה לפיגור מוקדם בעקבות פנדל של סרחיו אגוארו כבר בדקה הרביעית, אבל טוטי היה שם כדי להשוות ולהשאיר את אלופת אנגליה מתוסכלת. בדקה ה-23 הוא קיבל מסירת עומק מראג'ה נאינגולן, עשה ספרינט קצר לצד השמאלי של הרחבה, שלח מבט חד לעבר הכדור ואז הראה שהוא בקלאסה אחרת: במקום לנסות לעקוף את ג'ו הארט עם רגל שמאל, טוטי הפנטזיסט הלך על הקצה כשהקפיץ בנגיעה מלטפת עם רגל ימין, מעל השוער ופנימה. הכי מדויק שיש. מעשה אומן.

הארט והבלם שלו מרטין דמיצ'ליס הביטו בהשתאות בכדור שעשה דרכו אל הרשת, בזמן שטוטי כבר החל בחגיגה המפורסמת עם האגודל של יד ימין בפה, בעוד האצבע ביד שמאל מונפת מעלה. חגיגת השער הראשון שלו העונה, חגיגת השיא וגם מתנת יום הולדת מושלמת באיחור קל של שלושה ימים.

אפילו אוהדי מנצ'סטר סיטי לא נותרו אדישים והריעו לקפטן האיטלקי כאשר הוחלף. בעיטה אחת הייתה לו לעבר השער לאורך המשחק כולו, אבל זה הספיק כדי להיות חתום על המהלך המבריק של הערב. גם הקהל האנגלי הבין שהיה עד לרגע היסטורי מבית היוצר של כדורגלן אגדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully