וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד לואיז: "היה מדהים לכבוש, הגשמתי חלום"

בלם פ.ס.ז' באקסטזה אחרי השער ב-2:3 על בארסה. פלגריני: "שיחקנו לא טוב". וגם: טוטי, צ'אבי וכל המספרים מהערב

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא. GettyImages
אגדה. טוטי/GettyImages

המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות נפתח הערב (שלישי), וסיפק משחקים גדולים, דרמות, וגם שיאים אישיים מרשימים. ברצלונה מעדה והפסידה 3:2 לפריס סן ז'רמן בעיר האורות, רומא ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-1:1, צ'לסי גירדה 0:1 אצל בנפיקה ליסבון, וכך גם באיירן מינכן אצל צסק"א מוסקבה.

לידיעת כל משחקי הערב

צפו במהלך המדויק של מסי

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן (שמאל) עם פיליפ לאהם. GettyImages
יכול להיות מרוצה משלוש הנקודות. גווארדיולה/GettyImages

כל מספרי הערב

* בגיל 38 ושלושה ימים, פרנצ'סקו טוטי הפך לכובש המבוגר בתולדות ליגת האלופות. הוא עקף את ריאן גיגס, שכבש ב-2011 כשהיה בן 37.

* רצף המשחקים הביתיים ללא הפסד של פריס סן ז'רמן באירופה הגיע ל-30, כשההפסד האחרון היה ה-4:2 הזכור להפועל תל אביב ב-2006.

* ברצלונה לא הפסידה משחק בליגת האלופות בחודש ספטמבר מאז ה-25.9.2001, כשנכנע 2:1 ללברקוזן.

* עד הערב, ההגנה של ברצלונה נראתה כמו חומה בצורה ולא ספגה ולו שער אחד בכל שבעת משחקיה בכל המסגרות. הערב היא התפרקה, וספגה שלוש פעמים.

* עד כמה ליאונל מסי דומיננטי בברצלונה העונה? הפרעוש היה מעורב ב-14 מתוך 20 השערים שהקטלאנים כבשה עד כה.

* ניימאר ממשיך לחורר רשתות. למרות ההפסד, הכוכב הברזילאי יכול להתגאות בכך שכבש שבעה שערים בשבעה משחקים

* ניימאר קטע רצף של 55 משחקים שבהם לא הפסיד אם כבש. הפעם האחרונה שזה קרה היתה ב-2011, כשנכנע עם סנטוס 3:2 לפלמנגו.

* צ'אבי, שנכנס כמחליף, הפך לשיאן ההופעות בליגת האלופות, עם 143 הופעות, אחת יותר מראול, ושתיים יותר מאיקר קסיאס וריאן גיגס.

* צ'לסי ניצחה בכל אחד משבעת המשחקים האחרונים שלה מול קבוצות פורטוגליות במסגרות אירופיות.

* ססק פברגאס בישל הערב בפעם השביעית בשמונה הופעות במדי צ'לסי מפתיחת העונה.

* עבור ספורטינג ליסבון זה היה ההפסד הראשון במסגרת אירופית אחרי 16 משחקים ברציפות.

* הניצחון של באיירן מינכן היה ה-100 שלה בליגת האלופות בכל הזמנים.

* ההפסד של צסק"א מוסקבה היה השישי שלה ברציפות בליגת האלופות. שיא שלילי של המועדון.

* ג'קסון מרטינס שעלה מהספסל וכבש צמד עבור פורטו בדונייצק הוא המחליף הראשון שרושם צמד במשחק חוץ בליגת האלופות מאז פרד ב-2008.

* עד הניצחון של באטה בוריסוב על אתלטיק בילבאו הערב, עמד המאזן של קבוצות ספרדיות מול קבוצות בלארוסיות על 10 ניצחונות ב-10 משחקים עם יחס שערים של 4:32.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לואיס אנריקה מאמן ברצלונה (ימין) מדבר עם שחקניו. רויטרס
ההגנה התפרקה. לואיס אנריקה מנסה להסביר/רויטרס

ציטוטים

בלס מטוידי, שכבש את השער השלישי של פריס סן ז'רמן, אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק מצוין נגד קבוצה מצוינת שלא ספגה העונה. הראינו שאנחנו יכולים לספק הופעה טובה במשחקים גדולים". דויד לואיז: "לכבוש היה מדהים. לא עמדתי בציפיות שהיו ממני כאן עד היום, אבל הלילה חלום התגשם".

חאבייר מסצ'ראנו, בלם ברצלונה ניסה להסביר את ההפסד: "לא פתחנו את המשחק טוב ולא נכנסנו אליו כמו שצריך במחצית הראשונה. עשינו הרבה טעויות. ניסינו לחזור למשחק במחצית השנייה, אבל זה היה מאוד קשה אחרי השער השלישי. ידענו שפריס תלחץ אותנו ותשחק על מתפרצות והם באמת כבשו שני שערים בהתקפות מהירות". על ההמשך: "זה אף פעם לא נעים להפסיד, ברור שאנחנו צריכים להשתפר. נתקן את הטעויות ונשפר את מה שצריך".

לואיס אנריקה סיכם: "פריס סן ז'רמן דומה לנו, זו קבוצה שרוצה לזכות בליגת האלופות. הסגל שלהם כולל שחקנים מהטופ העולמי וידענו שיהיה משחק מאוד קשה. אנחנו כרגע במקום השני אבל ידענו שלא הולך להיות משחק קל. שלב הבתים של ליגת האלופות אף פעם לא קל. האחריות להפסד היא עליי".

אנדרס אינייסטה: "כשאתה מפסיד, כולם מפסידים, כשאתה מנצח, כולם מנצחים. ההפסד לא קשור להגנה או קישור או התקפה. אנחנו קבוצה ולכולנו יש אחריות על ההפסד הזה. זה היה משחק קשה מול יריבה כמו פריס, יש להם הרבה שחקנים מוכשרים שמשחקים כדורגל נהדר".

מנואל פלגריני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. GettyImages
"לא שיחקנו טוב". פלגריני/GettyImages

מנג'ר מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני נשמע מאוכזב לאחר ה-1:1 הביתי מול רומא: "זה אף פעם לא טוב לסיים בתיקו ולצאת עם נקודה אחת. לא שיחקנו טוב".

פרנצ'סקו טוטי, שהציל את רומא מהפסד והפך לכובש הכי מבוגר בתולדות ליגת האלופות, חגג בסיום: אני חושב ששיחקנו טוב מאוד, ניסינו תמיד לשחק כדורגל חיובי נגד יריבה חזקה מאוד. אנחנו יודעים שאנחנו בבית קשה מאוד וחייבים להיות בשיאנו כדי לעלות. יש לנו הזדמנות טובה לעשות את זה".

מאמן שאלקה יינס קלר נשמע מאוכזב מאוד: "היינו מותשים מאוד, השבועות האחרונים היו מתישים מאוד עבור הקבוצה שלי. אני לא יכול להאשים אף אחד מהקבוצה שלי, הם ניסו הכל, אבל הם באמת עייפים". יוליאן דראקסלר משאלקה הוסיף: "הבעיה שלנו הייתה שלא הצלחנו לכבוש את השער הראשון. לאחר מכן ספגנו שער מהתקפה מתפרצת מטופשת ואז היה קשה לכבוש נגד קבוצה עקשנית מאוד. בנינו על שלוש הנקודות הללו, אבל עדיין יש לנו ארבעה משחקים".

רוי פטריסיו, שוער וקפטן ספורטינג ליסבון לא התנחם ביכולת הטובה שלו: "הייתי מחליף את ההופעה שלי בניצחון. רצינו לנצח, נלחמנו חזק, אבל לא הצלחנו להשיג את התוצאה שרצינו. אנחנו עדיין שואפים לעלות לשלב הבא, ואנחנו צריכים כבר לחשוב על המשחק הבא ולהתכונן אליו כמו שצריך".

מי שדיבר אחרי הניצחון של באיירן היה כובש השער היחיד במשחק תומאס מולר, שהכניע את איגור אקינפייב בפנדל בדקה ה-22. "זה לא היה משחק קל בשבילנו, אבל היה חשוב לנו לעלות ל-0:1 בשלב מוקדם. במהלך המשחק היו לנו הזדמנויות לכבוש שערים נוספים, אבל מוסקבה הייתה מסוכנת במתפרצות. אנחנו הולכים הביתה מסופקים מאוד, השגנו את שלוש הנקודות". על הפנדל שבעט, אמר כוכב באיירן: "יש לי טכניקה מיוחדת של בעיטת פנדלים, אבל מה זה משנה? כל עוד הכדור נכנס, זה הדבר היחיד שחשוב".

פפ גווארדיולה אמר: "משחק שני, ניצחון שני - זו תוצאה טובה. שיחקנו בצורה טובה ושלטנו במשחק. היו לנו מצבים כדי לכבוש שערים נוספים, אבל לא הצלחנו. היה מוזר מאוד לשחק באצטדיון ללא קהל. תמיד יפה יותר כשיש קהל באצטדיון. כדורגל הוא בשביל אנשים. אני מקווה שלא נשחק שוב מול אצטדיון ריק".

לאוניד סלוצקי, מאמן צסק"א: "שיחקנו הפעם במערך אחר מהרגיל שלנו, עם שלושה בלמים. אני לא יכול שהכל הלך לפי התכניות שלנו, אבל אני חושב שייצרנו מספיק מצבים כדי לכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully