וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלומפילד הוכרז כנקי מעישון. הקנס למעשנים: 1,000 שקל

חברת היכלי הספורט, בשיתוף עם מכבי ת"א, הפועל ת"א ובני יהודה החליטו שבעקבות התיקון לחוק העישון, האצטדיון יהיה הראשון בארץ שייאסר בו העישון

איצטדיון בלומפילד לקראת אירוח משחקי ליגת האלופות. ברני ארדוב
אצטדיון נקי מעשן. בלומפילד/ברני ארדוב

אצטדיון בלומפילד הוכרז היום (שלישי) כ"אצטדיון ללא עישון", והוחלט כי לא יוקצו בו אזורים למעשנים אלא כולו יהיה אזור אסור לעישון. בצעד תקדימי ובעקבות התיקון לחוק למניעת העישון במקומות ציבוריים והחשיפה לעישון, שנכנס לתוקפו ביולי האחרון וכולל בתוכו גם את אצטדיוני הספורט כמקומות בהם מותר לעשן רק באזורים המוקצים לכך, החליטה חברת היכלי הספורט תל אביב-יפו, בשיתוף עם שלוש הקבוצות המארחות בבלומפילד מכבי, הפועל ובני יהודה תל אביב, לאסור עישון בתחומו.

ההודעה פורסמה כחלק מהקמפיין למאבק בעישון בתוך תחומי האצטדיון. חברת היכלי הספורט תלתה שלטים וכרזות ברחבי בלומפילד ותחלק פליירים לאוהדים תחת הכיתוב "כרטיס אדום לסיגריות - לא מעשנים בבלומפילד", זאת בנוסף להפעלת כריזה ובנושא והקרנת אזהרות על המסך באצטדיון. במהלך המשחקים ידאגו הסדרנים הפרושים באצטדיון להתריע בפני אוהדים אשר ייתפסו מעשנים, ובמקביל פקחים של עיריית תל אביב-יפו יאכפו את החוק ויחולקו קנסות בגובה 1,000 שקל לאוהדים אשר יעשנו בתחומי האצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully