וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי: "אנחנו יכולים להיות שוב קבוצה מפחידה"

רובין ואן פרסי מאמין שהכישרון בחוד של מנצ'סטר יונייטד יחזיר אותה לליגת האלופות: "יש את כל האמצעים כדי לעמוד במטרה"

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
התחלה לא קלה. ואן פרסי/רויטרס

רובין ואן פרסי אופטימי בנוגע לעתידה של מנצ'סטר יונייטד, למרות פתיחת העונה המקרטעת. יונייטד ספגה 13 שערים בשבעה משחקים והציגה הגנה רעועה, אבל חוליית התקפה הנוצצת של הקבוצה - עם ואן פרסי, ווין רוני, אנחל די מריה ורדאמל פלקאו - מעניקה תקווה באולד טראפורד.

"אני חושב שאנחנו יכולים להפחיד עם הנשק ההתקפי שלנו", אמר החלוץ ההולנדי, "אם מסתכלים על השחקנים שיש לנו, כל אחד מהם הוא מצוין מבחינה אישית. עכשיו אנחנו עובדים על גיבוש כקבוצה, וכל ניצחון עוזר. זו היתה חזרה לאחור עם ההפסד ללסטר (5:3), אבל הניצחון בסוף השבוע עם ווסטהאם (1:2) בנסיבות הקשות שהיו שולח מסר שאנחנו יכולים לנצח גם במשחקים קשים. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך את זה.

"הצורה שבה נלחמנו אחד בשביל השני כשהיינו בעשרה שחקנים הייתה מדהימה. זה היה סוחט עצבים, אבל העניק לנו הרבה ביטחון.

"ואן חאל הוא מאמן שדורש הרבה, וצריך להיות מרוכז בכל אימון ובכל מפגש. הוא רוצה שהשחקנים יהיו מעורבים גם במפגשים, כל אחד צריך להביע את דעתו, הצוות אוהב את זה. זה קטע הולנדי, שכולם מעורבים בפרויקט".

ואן פרסי ציין שמקום בין ארבע הראשונות וחזרה לליגת האלופות זה "מטרה ריאלית" עבור הקבוצה. "אנחנו חייבים להיכנס לפחות לארבע הראשונות, זו מטרה ריאלית, ואנחנו עדיין בפתיחת העונה. השנה יש לנו מאמן מצוין, צוות מצוין, אוהדים מצוינים, אז כשמסתכלים על הכל יחד אנחנו צריכים לעמוד במטרה. אני חושב שאנחנו יכולים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully