וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "זה משחק שיכול לתת לנו פוש מטורף"

29.9.2014 / 22:54

כוכב הניצחון של הפועל באר שבע: "הפגרה באה בזמן לא טוב כי רצינו לנצל את המומנטום". אלישע: "אליניב היה בשיאו"

one

הפועל באר שבע חגגה הערב (שני) ניצחון מרשים ובעיקר דרמטי, 2:3 על מכבי תל אביב במחזור השלישי בליגת העל. גיבור הערב היה אליניב ברדה, ששבר בצורת בת שבעה חודשים והכניע את חואן פאבלו לא פחות משלוש פעמים. הקבוצה מבירת הנגב פתחה את העונה עם הדחות מוקדמות מאירופה ומגביע הטוטו, אבל מי זוכר את זה עכשיו? ברדה וחבריו עם שבע נקודות מתשע אפשריות והיא במקום השני בטבלה.

"היינו מאוד מוכנים לצורת המשחק של מכבי תל אביב", אמר ברדה בסיום, "ידענו שמבחינת החזקת כדור יהיה קשה והתמקדנו בלמנוע מהם להניע כדור באזורים המסוכנים. זה נראה שהם שלטו, אבל אנחנו הגענו להרבה מאוד מצבים".

החלוץ הוסיף: "ספגנו שוויון מהיר אחרי ה-1:2, רציתי ללכת קדימה כמה שיותר מהר ולנצח. היום זה הצליח. אני לא יודע אם זה משחק שמשנה את העונה, זה רק מחזור שלישי. בעיקרון זה משחק שיכול לתת לנו פוש מטורף, אבל הפגרה לא באה בזמן טוב כי רצינו לנצל את המומנטום מהניצחון".

אליניב ברדה, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"רציתי ללכת קדימה כמה שיותר ולנצח". ברדה/ברני ארדוב

"אני חושב שהיינו עדים למשחק טוב עם קצב, מהפכים ופיזיות גדולה. ניצחנו קבוצה מאוד מאוד חזקה", סיכם המאמן המנצח, אלישע לוי, "גם כשמכבי חזרה, לא נבהלנו והמשכנו ללכת קדימה. השחקנים נתנו יותר ממה שהם יכולים והאווירה הוסיפה מאוד. באנו מוכנים, ידענו שמכבי לוחצת גבוה, אבל ידענו לצאת מאחורי הקווים שלהם".

המאמן הוסיף: "זה אמנם לא משחק עונה כי אנחנו בשלב מוקדם של העונה, אבל זה משחק שמלמד על הכוח שלנו, של המועדון. נהיה קבוצה חזקה. אנחנו מדברים על טובת הכדורגל הישראלי? אז כן ירבו משחקים כאלה".

על ברדה אמר אלישע: "אליניב ווינר גדול. היום הוא היה בשיאו, והוא קיבל עזרה מהרבה שחקנים טובים שהיו לידו. אתה לא יכול לנצח את מכבי תל אביב אם אתה לא משחק כדורגל קבוצתי".

המגן בן ביטון, שבישל את השער השני של ברדה: "אני שמח שהיה לי משחק טוב ושהקבוצה ניצחה. אליניב זה משהו מיוחד, מאז שהוא חזר הוא מנהיג אותנו על המגרש ומחותה לו. התפוקה שלו היום זה דבר מדהים. אנחנו קבוצה עם שחקנים חדשים, פתחנו לא כמו שציפינו, לא התחברנו טוב בהתחלה. ביקשנו זמן ולאט לאט הדברים מתחברים. אני בטוח שנהיה חזקים העונה ושנרוץ למעלה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בן ביטון, הפועל באר שבע, מול עומרי בן הרוש, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לאט לאט הדברים מתחברים". בן ביטון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully