וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "אולי היינו ראויים לניצחון, איבדנו ריכוז"

29.9.2014 / 22:57

מאמן מכבי ת"א התאכזב: "שלטנו וספגנו את השני משום מקום". ערן זהבי: "כל כדור נכנס להם. משחק טוב לקהל, לא בשבילנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ספגה הערב (שני) את הפסדה הראשון העונה, כשנכנעה 3:2 להפועל באר שבע בוסרמיל. הקבוצה של פאקו אייסטרן עדיין לא ספגה עד הערב תחת המאמן הספרדי, אך הפגינה חולשה לא אופיינית בהגנה, ואיפשרה לאליניב ברדה לכבוש שלושער שעלה לה באיבוד נקודות ראשון, כשבדרך לשם ערן זהבי וטל בן חיים רק איזנו זמנית.

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. רוני לבנה
מאוכזב מאוד מהתוצאה. פאקו אייסטרן/רוני לבנה

פאקו המאוכזב סיכם: "תמיד כואב להפסיד, בעיקר כשאתה שולט במשחק וסופג את השער השני ממצב שהגיע משום מקום. השגנו שוויון, אבל לא היינו מרוכזים וחטפנו שוב. היו לנו מצבים טובים ואולי היינו ראויים לניצחון, אבל זה לא קרה. החלפתי את קרלוס גרסיה אחרי השוויון כי רציתי לנצח את זה והייתי צריך שחקן התקפה נוסף. אני לא מתחרט על החילוף הזה. הראנו היום שאנחנו יכולים לנצח כל משחק ונוכל לעשות זאת גם מול מכבי חיפה".

ערן זהבי אמר: "תוצאה מאוד מאכזבת מבחינתו. היה משחק מהנה לקהל אולי, אבל לא בשבילנו. שיחקנו טוב והגיע לנו לנצח. הקבוצה הפחות טובה היום ניצחה אני חושב, אבל מגיע להם כל הכבוד. הם עשו את העבודה מבחינת שערים. היינו צריכים לנצח, היו מצבים שלא נכנסנו לנו הכדורים ובצד השני כל כדור נכנס. גם לפני שנה וגם לפני שנתיים הפסדנו פה בתחילת העונה ובסוף חגגנו אליפות, אז אני מקווה שנמשיך במסורת הזו".

עדן בן בסט הוסיף: "אני מעודד שהגעתי למצבים. בתור חלוץ זה חשוב לי. אני שמח להיות על המגרש אני מאמין שבמשחקים הבאים הכדור גם ייכנס. כואב לי על התוצאה, אבל אני מבסוט מהדרך ומאיך שנראינו היום. השחקנים דרוכים, עובדים קשה ומסתגלים לשיטה של המאמן. נבוא בבלומפילד כדי לנצח את מכבי חיפה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully