וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן נגד פפ: "לא זכינו בצ'מפיונס בגלל החלטות רעות"

השבדי לא שוכח את התקופה העגומה בקאמפ נואו: "הייתה לנו את הקבוצה הטובה בעולם ולא זכינו. אשמח אם זה יקרה בפ.ס.ז'"

זלאטן איברהימוביץ' בימיו בברצלונה עם פפ גווארדיולה. AP
לא שוכח. זלאטן ופפ/AP

זלאטן איברהימוביץ' לא ישחק מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5 ו-HD) מול האקסית ברצלונה במסגרת המחזור השני של ליגת האלופות. החלוץ השבדי הנהדר של פריס סן ז'רמן סובל מכאבים בעקב רגל שמאל, זכר לפציעה שספג מול ליון בשבוע שעבר.

אולם בעוד הגוף של זלאטן זקוק למנוחה, הפה שלו ממשיך לעבוד שעות נוספות ולקראת ההתמודדות מול סגנית אלופת ספרד, הוא תקף את האיש שאימן אותו בעונה היחידה אותה העביר בקאמפ נואו, פפ גווארדיולה.

"הייתה לנו את הקבוצה הכי טוב בעולם כששיחקתי בברצלונה, אין ספק בכך בכלל. אבל נכשלנו במטרה ולא זכינו בליגת האלופות וזה קרה בגלל החלטות רעות של כמה אנשים", אמר זלאטן, כשהוא מכוון בבירור לעברו של גווארדיולה. בארסה הגיעה באותה עונה, 2009/10, לחצי גמר ליגת האלופות והפסידה בסיומו של אותו מפגש כפול וזכור מול אינטר של ז'וזה מוריניו, שהמשיכה לזכייה בתואר.

השבדי המשיך: "בפריס סן ז'רמן אנחנו ממשיכים ללמוד ונמצאים בעלייה. בכל שנה אנחנו נאבקים טוב יותר והרווחנו הרבה ניסיון. הגענו פעמיים לרבע הגמר בליגת האלופות ואני בטוח שנגיע רחוק יותר בהמשך. אהיה מאוד שמח לזכות בליגת האלופות, זה יהיה הישג מדהים. אבל אם זה לא יקרה, זה לא יהיה כישלון".

זלאטן איברהימוביץ’ יחמיץ את ברצלונה באלופות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully