וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשה עתירה מנהלית נגד פיזור הנהלת איגוד השופטים

29.9.2014 / 16:55

צבי ליבר, יו"ר סיעת עוז, הגיש עתירה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בדרישה לבטל את החלטת איגוד הכדורסל

צביקה ליבר נציג ברק נתניה. מגד גוזני
"לבטל לאלתר את ההחלטה לפיזור הנהלת איגוד השופטים". ליבר/מגד גוזני

סיעת עוז, באמצעות היו"ר צבי ליבר, הגישה היום עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד איגוד הכדורסל בעקבות ההחלטה לפיזור הנהלת איגוד השופטים. כזכור, איגוד הכדורסל פיזר את הנהלת איגוד השופטים, והעומד בראשה ראובן וירובניק, ב-1 לספטמבר, ומאז איגוד השופטים מתנהל באופן זמני.

בסיעת עוז דרשו בעתירתם: "לבטל לאלתר את ההחלטה מיום ה-1 לספטמבר 2014 לפיזור הנהלת איגוד השופטים שהתקבלה שלא כדין. לבטל לאלתר את החלטות ועדות המינוי לבחירת הנהלת איגוד השופטים ויושב ראש איגוד השופטים. הוצאת צו מניעה זמני לנתבעת שלא לדון בהחלטת ועדת המינויים בישיבת ההנהלה הקרובה אשר אמורה להתכנס ביום 1 לאוקטובר 2014. כמו כן, בית המשפטים מתבקש לקבוע כי הנהלת איגוד השופטים המכהנת היא המנהלת את איגוד השופטים עד בחירות כדי להנהלה חדשה כנדרש".

בעתירה, שצפויה לקבל את תשובת בית המשפט בימים הקרובים, מציגים בעוז תכתובות ועתירות שונות שהגישו כנגד הנהלת איגוד הכדורסל על פיזור הנהלת איגוד השופטים ומדוע יש לפסול את החלטת ההנהלה מתחילת החודש הנוכחי. אחת העתירות נדחתה על ידי נציגי נשיאות בית הדין העליון של איגוד הכדורסל, וזאת ללא שנוהל פרוטוקול, והחברים לא חתמו בשמם על החלטות הועדה. בסיעת עוז מעריכים כי עתירתם תענה בחיוב והנושא יעלה לדיון מחודש בהנהלת איגוד הכדורסל, ואומרים כי אין הם מתכוונים להפסיק את פעולתם בנושא עד שהדברים יתנהלו כפי שמחויב בתקנון האיגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully