וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מחודש מאז מונה: אוסקר גרסיה עזב את ווטפורד

אקס מכבי תל אביב, שאושפז לפני כמה שבועות, נאלץ לעזוב בעקבות מצבו הרפואי ש"מצריך מנוחה". בילי מקינליי יחליפו

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
שוב אורז. אוסקר גרסיה/קובי אליהו

פחות מחודש מאז מונה למאמן ווטפורד, אוסקר גרסיה עוזב את תפקידו. הצרעות הודיעו היום (שני) רשמית כי מאמן מכבי תל אביב בעבר, שסבל משלל בעיות רפואיות בתקופה האחרונה, יוחלף על ידי בילי מקינליי, שרק לפני שלושה ימים צורף לצוות האימון. רובן מרטינס וחבייר פריירה, ששימשו עוזריו של אוסקר, יישארו בתפקיד.

"מצבו הרפואי של אוסקר אינו סיבה לדאגה, אבל הוא זקוק למנוחה ולכן הוחלט בשיתוף איתו שהוא יעזוב", כתב בהודעה הרשמית של ווטפורד. "הייתי מעורב אישית במינויו של מקינליי, כי ידעתי שאולי לא אוכל לחזור לאמן. אני מודה לכל אוהדי ווטפורד. אני מקווה שאולי ניפגש בפרמיירליג בעונה הבאה".

סקוט דוקסבורי, מבעלי ווטפורד, הוסיף: "אנו מעריכים את אוסקר, אבל האינטרס שלנו היה להמשיך הלאה. אנחנו מאחלים לו כל טוב בהמשך".

בשבועות האחרונים מצבו הרפואי של אוסקר הורע, והוא אושפז בבית החולים בעקבות כאבים בחזה. הוא נשאר באשפוז מספר ימים, עד ששוחרר כעבור שבוע. כזכור, גרסיה בן ה-41 שב ביוני האחרון לקדנציה נוספת בשורות מכבי תל אביב, אותה הוביל לאליפות ב-2013, אך עזב במפתיע באוגוסט בעקבות המתיחות הבטחונית בישראל על הרקע מבצע צוק איתן. זו הפעם השלישית שהוא עוזב קבוצה, לאחר שעשה כן גם בברייטון בסיום העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully