וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו חתם באחווה חיפה מליגה א'

29.9.2014 / 13:07

אחרי הפרישה מליגת העל, הצטרף מנהל הקבוצה של מכבי חיפה לקבוצה המעורבת. גור פורת חתם בשוהם, אופיר פרחי ברחובות

עידו קוז'יקרו שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
ירד לליגה א'. קוז'יקרו/קובי אליהו

עידו קוז'יקרו שהודיע הקיץ על פרישה ממשחק פעיל, חידש היום (שני) את כרטיס השחקן שלו וחתם בהפועל אחווה חיפה מליגה א'. מדובר בקבוצה מעורבת בה משחקים יהודים וערבים יחד, וקוז'יקרו, שמשמש כיום כמנהל הקבוצה של מכבי חיפה, יתחיל את האימונים שלו לקראת הקריירה החדשה אחרי חזרתה של חיפה מסדרת משחקי הראווה נגד קבוצות ה-NBA בארצות הברית באמצע אוקטובר.

הסנטר, המתנשא ל-2.04 מטר, קלע במהלך הקריירה 3,482 נקודות בעונה הסדירה. בארבע עונות במדים הירוקים, העמיד ממוצעים של 7.1 נקודות ו-5.4 ריבאונדים ב-125 משחקי ליגה ופלייאוף. קוז'יקרו הניף את צלחת האליפות ההיסטורית של מכבי חיפה כקפטן הקבוצה בעונת 2012/13. קוז'יקרו בן ה-36 זכה גם באליפות הליגה הבלקנית עם גלבוע/גליל ובגביע יול"ב במדי הפועל ירושלים לאחר ניצחון בגמר על ריאל מדריד. בשנת 2003 נבחר לשחקן הישראלי של העונה. ב-403 משחקים בליגת העל, רשם קוז'יקרו ממוצעים של 8.6 נק' ו-5.5 כדורים חוזרים לאורך 17 עונות.

מחר יהיה המועד האחרון לרישום שחקנים בליגות החובבניות (עד ארצית בגברים ועד לאומית בנשים) והיום נרשמו עוד שתי העברות מעניינות בליגה הארצית המתחזקת. גור פורת עבר למכבי שוהם אחרי ששיחק בעונה שעברה באליצור רמלה מהלאומית וגם אופיר פרחי ירד לארצית מא.ס. רמה"ש למכבי רחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully