וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין וברקוביץ' יזמו: השת"פ בין מכבי והפועל תל אביב

29.9.2014 / 12:19

שני דרבים בנערים א' ובנוער נקבעו במקרה לאותו יום, המועדונים סיכמו על הצגה כפולה בבלומפילד ומצפים לכ-5,000 צופים

ניר לוין המנהל מקצועי במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
מקווה לאלפי צופים. ניר לוין/ניב אהרונסון

במכבי תל אביב ובהפועל תל אביב הציגו היום (שני) שיתוף פעולה מבורך. בשני המועדונים סיכמו היום לקיים הצגה כפולה בבלומפילד ב-7 באוקטובר, אז ייערכו משחקי הדרבי של הנוער ושל נערים א'.

בשבת הקרובה לא יתקיים מחזור בגלל יום כיפור, אבל ביום שלישי כל הקבוצות על הדשא בבלומפילד תיפגשנה לשני משחקים, כשהראשון אמור להיערך בשעה 18:00 ובו יתקיים דרבי נערים א' ובשעה 20:00 יערך דרבי הנוער. בדרך כלל מתקיימים המשחקים בקרית שלום ובמתחם חודורוב, אלא שהפעם יערכו המשחקים בבלומפילד.

האחראים על היוזמה הם איל ברקוביץ' וניר לוין ששוחחו ביניהם על הרעיון לקיים הצגה כפולה באיצטדיון של הקבוצות הבוגרות ולחשוף לכמה שיותר קהל את הדור הבא של המועדונים. המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ניר לוין אמר היום: "אני חושב שזה רעיון מצוין, שיעזור בחשיפת הקבוצות הצעירות לאוהדים. המשחק של הנוער גם אמור להיות משודר בטלוויזיה בשידור ישיר, כך שהרבה אנשים יראו אותו בכל רחבי הארץ. אני רוצה לקוות שזו תהיה התחלה לעוד משחקים שיחשפו את הליגה לנוער ואת הליגות לנערים ולילדים".

בשני המועדונים מכוונים ל-5,000 אוהדים שיגיעו לשני המשחקים שנקבעו במקרה בשתי הליגות לאותו המחזור. המועדונים ידאגו יחד לאבטחה הולמת על מנת ששני המשחקים יהפכו לחוויה חיובית עבור הצופים. קבוצת הנוער של מכבי תל אביב מושלמת עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים ואילו להפועל תל אביב יש שתי נקודות משתי תוצאות תיקו והפסד.

קבוצות נערים א' של שני המועדונים עומדות אחרי שני מחזורים עם ניצחון ותיקו לכל אחת.

איל ברקוביץ' המנהל המקצועי של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
ברקוביץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully