וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "חייבים להרחיב את הסגל, אבל לא ניקח כל אחד"

29.9.2014 / 10:27

בית"ר ירושלים מחפשת שחקני חיזוק ורשימת המועמדים הולכת ומתארכת: "אולי נצרף רק שחקן אחד, צריך עוד קצת סבלנות"

one

בבית"ר ירושלים מעוניינים להתחזק במהלך הפגרה הקרובה בשני שחקנים חופשיים על מנת לחזק את הסגל. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, לירוי צעירי הצטרף לרשימת המועמדים ועשוי להיות הקשר האחורי שיצורף. יחד עם זאת, בבית"ר הבהירו אתמול כי יצורפו לסגל רק שחקנים שישדרגו את הסגל הקיים ויכולים להתחרות על מקום בהרכב.

בבית"ר אמרו: "אנחנו חייבים להרחיב את הסגל, אבל לא ניקח כל אחד. יש הרבה שמות ושחקנים בהתרשמות, אבל ניקח שבוע או שבועיים לפני שנחליט. כרגע אלרואי כהן וסאני עמנואל בהתרשמות ובעוד שבוע פחות או יותר יהיה כיוון לגביהם. חשוב לצרף שחקנים שיתאימו למרקם ויגיעו בכושר סביר. גם אם זה אומר שאולי נצרף רק שחקן אחד. צריך עוד קצת סבלנות".

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא ייקח חיזוק בכל מחיר. קורצקי/ברני ארדוב

מועמד רציני להצטרף הוא הקשר האחורי הצ'יליאני פיליפה סיימור. סיימור השתייך בעבר לנבחרת צ'ילה וערך שש הופעות במדיה. בעונה האחרונה שיחק במדי ספזיה האיטלקית, המשחקת בסרייה B . לבית"ר יש אפשרות לצרף את השחקן עד חודש ינואר בחוזה לשלושה חודשים. חשוב לזכור כי לבית"ר יש מקום נוסף לזר אחד בלבד.

היום (שני) תחזור הקבוצה לאימונים. ביום רביעי ב-17:00 תערוך הקבוצה משחק אימון באיצטדיון גרונדמן נגד הפועל רמת השרון במטרה להתרשם מאלרואי כהן וסאני עמנואל. ייתכן כי שחקן זר נוסף ינחת להתרשמות בהמשך הפגרה, אם סאני או סיימור לא יצורפו לקבוצה. מי שצפויים להיפגע מעיבוי הסגל בשני שחקנים נוספים הם איציק כהן ודני פרדה, שמתקשים למצוא את עצמם ברוטציה של מנחם קורצקי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully