וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס תעביר לבית"ר 100 אלף יורו עבור ניר מנצור

28.9.2014 / 23:20

הקבוצה תבעה בפיפ"א דמי השבחה עבור המגן שגדל במועדון. קורצקי: "ההכנה לעונה הייתה טובה". לירוי צעירי מועמד

one

בית"ר ירושלים תערוך ביום רביעי הקרוב משחק אימון נגד עירוני רמת השרון בגרונדמן. מטרת המשחק היא בעיקר בכדי להתרשם מאלרואי כהן והנבחן סאני עמנואל. עמנואל עבר היום בדיקות רפואיות ומחר יחל להתאמן עם הקבוצה. בבית"ר ינצלו את הפגרה לערוך מספר משחקי אימון על מנת לחזור חדים יותר לליגה. השחקנים זכו היום ליום חופש ומחר צפויים לחזור ולהתאמן.

ובינתיים, הקבוצה קיבלה בשורות טובות: פנאתינייקוס תעביר לבית"ר 100 אלף יורו עבור ניר מנצור. הקבוצה תבעה בפיפ"א דמי השבחה עבור המגן שגדל במועדון ועבר בגיל צעיר לריאל מדריד ומשם לפאנאתינייקוס. היוונים ערערו אך השבוע נקבע כי הם מחוייבים להעביר מיידית אצ הכסף והודיעו כי יעשו זאת בימים הקרובים.

מאמן הקבוצה מנחם קורצקי הגיב על הביקורות בנוגע להכנת הקבוצה למשחק ואמר: "בסך הכל עשינו הכנה טובה. ידענו שיהיה קשה אחרי מכבי חיפה וההתאוששות של השחקנים תהיה לא פשוטה. מכל דבר לומדים ומסיקים מסקנות וגם אני, אך בסך הכל באמת שעשינו הכל כמו שצריך מבחינתו, אלי טביב אישר לנו בית מלון בצפון אבל התפוסה הייתה מלאה ולכן הגענו רק ביום המשחק אבל זה בכלל לא מעניין ולא מה שהשפיע".

קורצקי התייחס לבעלים של בית"ר ואמר: "קל לבקר אותו או לחפש את השלילי אבל אני לא מכיר הרבה אנשים שמביאים ככה כסף מהבית ולוקחים מועדון בסדר גודל כזה ומנסים לשקם אותו. הוא משקיע כאן מיליונים ורוצה להחזיר את בית"ר לצמרת וכולם צריכים קודם כל להעריך אותו על זה. כמה כאלה יש בכדורגל שלנו?".

קורצקי אף נשמע אופטימי להמשך הדרך ואמר: "בסך הכל אנחנו מרוצים מהתוצאות ומהדרך. לא ציפינו ללקק דבש, אנחנו קבוצה שלא מעט שחקנים נמצאים פעם ראשונה במקום כמו בית"ר ירושלים ועוד יהיה לנו עליות וירידות העונה, אנחנו מוכנים להכל. הדבר החשוב הוא שאנחנו יודעים שאנחנו שומרים על הדרך והכיוון שלנו מאוד ברור וחיובי. את אוהדי בית"ר אי אפשר לרמות, הם מרגישים חיבור למה שאנחנו עושים, מלווים אותנו בכמויות מטורפות וימשיכו ללוות אותנו. זאת אולי גם הסיבה לאכזבה אתמול, כואב לשלוח אלפים הביתה מאוכזבים, במיוחד שסופגים גול כמה דקות לסוף".

המאמן התייחס לאלרואי כהן וסאני עמנואל ואמר: "אני אקח את הזמן שלי לקבל החלטות. אנחנו בוחנים את הדברים ורק לאחר שנקבל החלטה לגביהם נמשיך הלאה. המטרה היא לצרף 2 שחקנים לסגל אבל כאלה שבאמת ישדרגו אותנו".

לירוי צעירי, שהפך לשחקן חופשי בתום העונה שעברה - אז ירד ליגה עם בני יהודה - עשוי להצטרף לבית"ר ירושלים.

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד, אדריאן הרבשטיין
"קל לבקר אותנו ולחפש את השלילי". קורצקי/אדריאן הרבשטיין, צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully