וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה חזרה למקום השני, ניצחון לאלמריה וחמד

העטלפים סיימו ב-1:1 מול סוסיאדד בחוץ לאחר שחואן קנאלס גזל מהם שתי נקודות. אלמריה גברה 0:1 על לה קורוניה

אחרי המשחקים של כל הגדולות ביום שבת, המחזור השישי בליגה הספרדית נמשך עם ארבעה משחקים נוספים. היום הזה נפתח עם ניצחונה של חטאפה 0:1 על מלאגה. תומד חמד שוב פתח בהרכב אלמריה ושיחק 80 דקות, אבל דווקא שער של אדגר בדקה ה-90 סידר 0:1 דרמטי בחוץ על לה קורוניה. במשחק המרכזי של היום נפרדו ריאל סוסיאדד ו-ולנסיה ב-1:1.

תומר חמד שחקן אלמריה. GettyImages
עדיין מחפש שער ראשון באלמריה. תומד חמד/GettyImages

לה קורוניה - אלמריה 1:0

שתי קבוצות שצפויות להיאבק העונה בתחתית נאבקו בריאזור על נקודות חשובות. המארחים הגיעו למשחק הזה אחרי שני הפסדים כואבים מאוד לריאל מדריד ובדרבי מול סלטה ויגו והיו עדיפים במשחק הזה, אבל דווקא אלמריה של תומר חמד עקצה עם שער דרמטי בדקה ה-90. חמד פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-80, אבל גיבור המשחק הזה היה אדגר מנדס שממש לפני שריקת הסיום סובב כדור מקצה הרחבה לחיבורים וסידר לקבוצתו שלוש נקודות קריטיות והפסד שלישי רצוף לדפורטיבו.

שחקן ולנסיה, פאקו אלקאסר. AP
בישול נהדר. אלקאסר פאקו/AP

ריאל סוסיאדד - ולנסיה 1:1

הקבוצה של נונו חזרה למקום השני על חשבונה של אתלטיקו מדריד, אבל בוודאי שאפה לחזור לשם עם ניצחון. אלא שוולנסיה נאלצה להסתפק בתיקו עם 1:1 בחוץ מול ריאל סוסיאדד, שבעצמה טיפסה אל המקום ה-14 בטבלת הלה ליגה עם חמש נקודות.

העטלפים עלו ליתרון בדקה ה-15 לאחר שאלקאסר פאקו הוריד עם נגיחה כדור גובה היישר לרגלו של קרלס חיל, שבעט מהאוויר בנגיעה אחת פנימה. שער נהדר שמעלה את ולנסיה ליתרון. המקומיים הצליחו לאזן בדקה ה-36 כשסרחיו קנאלס ניסה להגביה לרחבה, כדור שעבר את כל ההגנה וחדר פנימה כדי לקבוע 1:1.

משחקים נוספים:

חטאפה - מלאגה 0:1
לחטאפה: מיצ'ל (25)

קורדובה - אספניול 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully