וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הושפלה, רק תיקו למילאן, נאפולי ניצחה

הנראזורי הובסו 4:1 בבית מול קליארי (שלושער לאקדל). הרוסונרי איכזבו עם 1:1 בצ'זנה. קאייחון סידר לנאפולי 0:1 בססואולו

אלבין אקדל שחקן קליארי. AP
משחק השיא של הקריירה שלו. אלבין אקדל נחנק מאהבה/AP

המחזור החמישי באיטליה יצא לדרך ביום שבת עם הדהירה של ובנטוס ורומא, ששמרו על המאזן המושלם שלהן היום (ראשון) הוא נמשך עם שישה משחקים נוספים. נאפולי פתחה את היום עם 0:1 קטן ולא מרשים בחוץ על ססואולו, אבל התוצאה של היום נפלה בסאן סירו, שם הושפלה אינטר עם 4:1 ביתי מול קליארי כשאלבין אקדל השבדי כובש שלושער. גם הקבוצה השנייה של מילאנו, מילאן, איכזבה עם משחק שלישי ללא ניצחון כשסיימה ב-1:1 בחוץ מול צ'זנה. סמפדוריה נעלה את היום עם 0:1 יוקרתי בדרבי מול גנואה.

פאבלו אוסבלדו שחקן אינטר. GettyImages
השער שלו ממש לא הספיק. אוסבלדו מאוכזב/GettyImages

אינטר - קליארי 4:1

אינטר פתחה את העונה בצורה לא רעה ואת שני משחקי הבית הקודמים שלה ניצחה בקלות, אבל אף אחד לא ציפה למפלה כל כך קשה דווקא מול סוגרת הטבלה. קליארי הגיעה למשחק הזה אחרי שלושה הפסדים רצופים אבל כבר אחרי עשר דקות העלה אותה מרקו סאו ליתרון מהיר. פאבלו אוסבלו עוד השווה כעבור שמונה דקות אחרי בישול של פלאסיו, אבל בדקה ה-28 הורחק נגאטומו המגן השמאלי ואז החלה ההצגה של אלבין אקדל. הקשר השבדי השלים שלושער מדהים תוך רבע שעה (29, 34 ו-44) כשבתווך קליארי עוד הספיקה גם להחמיץ פנדל של אנדראה קוסו (43).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אדיל רמי שחקן מילאן חוגג. Mario Carlini / Iguana Press, GettyImages
שער נדיר. רמי/GettyImages, Mario Carlini / Iguana Press

צ'זנה - מילאן 1:1

אחרי שני משחקים בהם היא לא מנצחת, מילאן קיוותה להשיג סוף סוף שלוש נקודות ולהתקרב לצמרת אבל נחלה עוד אכזבה מול יריבה בינונית. כבר אחרי עשר דקות כבש דויד סוצ'י והעלה את המארחים ליתרון מפתיע. מילאן הפעילה לחץ כדי להשוות ואדיל רמי הבלם הצרפתי כבש עבורה בדקה ה-19 אחרי בישול של הונדה היפני. במחצית השנייה הרוסונרי ניסו להשלים את המהפך אבל נותרו בעשרה שחקנים אחרי שכריסטיאן ספאטה הכשיל שחקן של צ'זנה בדרך לשער וראה כרטיס אדום.

גנואה - סמפדוריה 1:0

היום הזה ננעל עם הדרבי המסקרן של גנואה, בו השיגו האורחים ניצחון יוקרתי מאוד והמשיכו את פתיחת העונה המצוינת שלהם. כמיטב המסורת, גם הדרבי הזה היה עצבני מאוד ללא הרבה מצבים אך רבע שעה לסיום הצליח מנולו גביאדיני להכריע אותו עם שער די מקרי כשהרים מצד ימין כדור שחדר פנימה. זה היה ניצחון הליגה השלישי בחמישה מחזורים של סמפדוריה ששואפת אוויר של צמרת. גנואה נותרה במקום העשירי.


ססואולו - נאפולי 1:0

רפא בניטס יכול לנשום לרווחה. שער של חוסה קאייחון אחרי כדור רוחב של גונסאלו היגואין, החזיר את הפרטנופי למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקי ליגה שכללו שני הפסדים ותיקו. הספרדי הבקיע בדקה ה-27 וזה הספיק לנאפולי בשביל שלוש נקודות. ססואולו הייתה טובה יותר במחצית השנייה, לחצה במטרה להשיג את השוויון אבל לא הצליחה. פדריקו פלוסו הדביק כדור למשקוף בדקה ה-85, אבל לא הרבה יותר. משחק רביעי ברציפות של הנרו-ורדי ללא שער והם יבלו לפחות שבוע נוסף מתחת לקו האדום.

משחקים נוספים:

טורינו - פיורנטינה 1:1
לטורינו: פאביו קוואליארלה (62), לפיורנטינה: קומה בבאקר (78)

קייבו - אמפולי 1:1
לקייבו: ריקרדי מגיוריני (50), לאמפולי: מנואל פוצ'יארלי (59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully