וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק באטיסט פרש ומונה לעוזר מאמן קנטון צ'ארג'

האמריקאי, מגדולי שחקני פנאתינייקוס בכל הזמנים, פורש בגיל 36 ועובר לקבוצה של קליבלנד ב-NBDL. ג'וליאן רייט נבחן בפאו

מייק באטיסט, פנאתינייקוס, מול דווין סמית, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אינספור מפגשים עם מכבי תל אביב. באטיסט/ברני ארדוב

אחרי 14 שנים ואינספור תארים, מייק באטיסט תולה את הנעליים. אחד מגדולי האמריקאים ששיחקו ביורוליג בשנים האחרונות פורש בגיל 36 ומתחיל קריירת אימון בארצות הברית. באטיסט מונה אמש (שבת) לעוזר מאמן קנטון צ'ארג', קבוצת ה-NBDL המסונפת לקליבלנד קאבלירס. הוא ישמש עוזרו של ג'ורדי פרננדס, שמונה לא מכבר למאמן קנטון.

המסע של באטיסט באירופה החל בשנת 2000 במדי שרלואה. אחרי עונה בבלגיה, הוא עבר לביילה האיטלקית, משם המשיך לנסיון לא מוצלח בממפיס ומצא בית אמיתי בפנאתינייקוס, אליה הגיע לראשונה ב-2003 ועזב אותה ב-2012.

במהלך השנים הוא התחבב על ז'ליקו אוברדוביץ' הקשוח, הפך לאחד הפייבוריטים שלו ושל אוהדי פנאתינייקוס וייזכר לעד כאחד מגדולי שחקני פאו בכל הזמנים. יחד עם חברו הטוב דימיטריס דיאמנטידיס הוא הוביל את פאו לשלוש זכיות ביורוליג ב-2007, 2009 ו-2011, לשמונה אליפויות יוון ולשש זכיות בגביע היווני.

בעונת 2012-13 הוא עזב את פנאתינייקוס וחתם בפנרבחצ'ה אולקר, אך עונה אחת מאכזבת מחוץ לאואקה הספיקה לו, והוא חזר לסיבוב אחרון בהחלט במדי פאו, אותו סיים עם דאבל מקומי נוסף. ב-12 עונות ביורוליג הוא העמיד ממוצעי קריירה של 10.5 נקודות ו-4.7 ריבאונדים.

* אקס מכבי ראשון לציון ג'וליאן רייט הצטרף לפנאתינייקוס וייבחן בשבועות הקרובים. הירוקים נותרו עם סנטר אחד בלבד בסגל, אסטבן באטיסטה, ומחפשים חיזוק לקו הקדמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'וליאן רייט שחקן מכבי ראשון לציון מטביע. נמרוד סונדרס
ירשים את פנאתינייקוס? ג'וליאן רייט/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully