וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "מתפתחים פה שחקנים מאוד מעניינים"

רענן ברנבוסקי

28.9.2014 / 8:09

מאמן אשדוד החמיא לצעירים המשתפרים שלו, זריהן: "נכנסנו לשאננות ב-0:2". דוידוב: "לא יודע מה קרה אחרי השער השני"

one

במ.ס. אשדוד קיוו להמשיך אמש (שבת) את המומנטום החיובי מהשבוע שעבר, אחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגה וברבע גמר גביע הטוטו, אך למרות יתרון של 0:2 בדקה ה-54, לא השכילו השחקנים של ניר קלינגר לשמור על היתרון וסיימו בתיקו מאכזב. הבעלים ג'קי בן זקן שוב איפשר כניסה חופשית למשחק ושוב בא על שכרו, כאשר מספר שיא מתחילת העונה, של 5,000 צופים הגיע לאצטדיון ונראה שגם במשחק הבית הבא נגד הפועל פתח תקוה, אחרי פגרת הנבחרת, ימשיך הבעלים לאפשר כניסה בחינם, כפי שהבטיח.

צפו בתקציר: מ.ס אשדוד ובני סכנין נפרדו ב-2:2 דרמטי

ניר קלינגר: "סכנין חזרה בגלל רפיון שלנו, נתקן את הבעיה"

ניב זריהן שחקן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
"כנראה ששני השערים גרמו לנו להרפות". ניב זריהן/ברני ארדוב

"חיכיתי לשער הזה, וחבל שזה לא עזר לנו לנצח", אמר כובש השער הראשון, ניב זריהן. "אין מה לעשות, אנחנו ממשיכים הלאה למשחק הבא. ברור שאנחנו מאמינים, כי אם לא אז לא הייתי מנסה, למזלי זה נכנס. אחרי ה-0:2 פתאום נכנסנו לשאננות וראו את זה על המגרש ואנחנו צריכים ללמוד מזה. כנראה ששני השערים גרמו לנו להרפות וזה הכי גרוע בכדורגל. למשחק הבא נבוא חזקים יותר".

המאמן קלינגר פירגן לכובש זריהן ולשאר צעירי המועדון: "הצעירים שלנו מבינים שהתואר הזה כבר לא קיים בכדורגל והם לוקחים את ההזדמנות שאני נותן להם. אבל הם עדיין לא עשו מספיק. כישרון יש להם ובשפע אבל צריך לשבת עליהם מבחינת אורח חיים, מקצוענות ואופי. אבל מתפתחים פה שחקנים מאוד מעניינים".

אלכסנדר דוידוב סיכם באכזבה: "הפסדנו שתי נקודות. פתחנו טוב ועשינו מחצית ראשונה טובה מאוד ואני לא יודע מה קרה לנו אחרי השער השני, כי סכנין לא עשתה כמעט כלום עד השער שכבשה. ספגנו שער קל והתבלבלנו ועשרים הדקות האחרונות שלנו היו איומות. כשהובלנו 0:2 הרגשנו חזקים מאוד ולא המשכנו לשחק בצורה חזקה ובכדורגל כשלא ממשיכים ללחוץ על הדוושה נענשים על כל טעות".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully