וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "סכנין חזרה בגלל רפיון שלנו, נתקן את הבעיה"

27.9.2014 / 22:51

מאמן אשדוד מאוכזב לאחר שקבוצתו איבדה יתרון של שני שערים מול סכנין. גיא לוי: "נשחק התקפי בכל מגרש ובכל זמן"

one

מ.ס אשדוד כבר הרגישה ששלוש הנקודות בכיסה, אבל סכנין חשבה אחרת. קבוצתו של ניר קלינגר הוליכה 0:2 לאחר שניב זריהן (17) ואבו ענזה (53) הרשיתו, אבל האורחים מהצפון לא נשברו, והשוו משערים של פפאדופולוס (63) וגדיר (67) וקבעו 2:2 בתום 90 דקות.

מאמן מ.ס אשדוד ניר קלינגר: "אני חייב לפרגן לשחקנים על 60 דקות מופלאות עם כדורגל שוטף. זה משחק שכבר הלך ל-0:3 ופתאום ספגנו שער שערער לנו את הביטחון והייתה גם קצת עייפות ממשחק גביע הטוטו. אלה דברים שקורים, אבל אני יכול ללכת הביתה ולדעת ששיחקנו כדורגל שוטף עד הדקה ה-60, ולחשוב על איך לתקן את הבעיות כדי שלא נכנס ללחץ אחרי שאנחנו סופגים. אנחנו קבוצה מספיק טובה ומאורגנת כדי להמשיך להוביל גם אחרי שסופגים. היה חסר לי חילוף התקפי היום בגלל ההרחקה של בלו ובגלל שסולארי עוד לא בכושר לגמרי. חבל, אבל ממשיכים הלאה. אין לזה קשר לנאיביות, באה לפה קבוצה וחזרה משום מקום למשחק בגלל רפיון, זה דברים שקורים. הוכחנו במשחקים קודמים שאין לנו נאיביות, לדוגמה כשעמדנו מול קרית שמונה בעשרה שחקנים והוצאנו תיקו מול קבוצה בכושר מצוין".

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
"אנחנו קבוצה מספיק טובה ומאורגנת כדי להמשיך להוביל גם אחרי שסופגים". קלינגר/קובי אליהו

על הקהל שבא בהמוניו בזכות הכניסה החופשית לאצטדיון אמר קלינגר: "זה פנטסטי, אווירה שאי אפשר לתאר במילים, כמה זה כיף שהקהל בא לפה ורואה כדורגל טוב ולא משחקים משמימים. הוא רואה קבוצה דינמית שנותנת מעצמה בכל משחק וזה כיף בלתי רגיל. אני חושב שהתהליך הזה, למרות שהכניסה כרגע חינם, תביא את הילדים לרצות לבוא הנה, גם אם זה יעלה כסף בעתיד, זה ייתן להם תיאבון להגיע. אשדוד היא עיר של כדורגל ומגיע לה אווירה נהדרת כמו שהייתה היום. מקווה שזה יימשך בכל משחק".

על שחקנו ניב זריהן אמר קלינגר: "גם ניב וגם שאר הצעירים מבינים שהתואר 'צעירים' כבר לא קיים היום בכדורגל. היום השחקנים הכי טובים בעולם הם בני 19-21 והם לוקחים את ההזדמנות שנותנים להם. הם עוד לא עשו מספיק והם צריכים לעבוד חזק באימונים כי כישרון יש בשפע, מתפתחים פה כמה שחקנים מאוד מעניינים".

שחקנה של מ.ס אשדוד ניב זריהן: "חיכיתי לכבוש, אבל חבל שזה לא עזר לנו לנצח במשחק. אנחנו ממשיכים הלאה ונתקדם למשחק הבא. באנו שאננים אחרי ה-0:2 וראו את זה על המגרש, הרפנו יותר מדי אבל נעבוד קשה באימונים ונבוא למשחק הבא יותר חזקים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גיא לוי מאמן בני סכנין. יוסי ציפקיס
"כל עוד נשחק התקפי אנחנו נהיה בצמרת, ואני לא מתבייש להגיד את זה". גיא לוי/יוסי ציפקיס

מאמן בני סכנין גיא לוי: "יכולתנו לנצח במשחק אז אנחנו לא לגמרי מרוצים, אבל אם נסתכל על המחצית הראשונה אנחנו בטח יכולים להיות מרוצים. שיחקנו גרוע במחצית הראשונה וצריך להסיק את המסקנות למה. החל מדקה ה-60 היינו מצוינים ואנחנו נמשיך לשחק כדורגל התקפי בכל זמן ובכל מגרש. הייתה לנו בעיה בהגנה ובמרכז המגרש במחצית הראשונה, היינו חדירים מדי ובחלק הקדמי היינו סכמתיים מדי בשביל להפתיע את ההגנה של אשדוד. החילופים שעשינו בחלק השני תרמו מאוד ושיחקנו הרבה יותר טוב ואפילו כמעט ניצחנו".

על המטרות של קבוצתו אמר גיא לוי: "המטרה לשחק כדורגל התקפי ופחות טקטי, ולהבקיע המון. צריך לשפר את הארגון שלנו בהגנה כדי שנספוג גם פחות שערים. המטרה היא להיות קבוצה חזקה בצמרת, פספסנו בשבוע שעבר נקודות חשובות אבל כל עוד נשחק התקפי אנחנו נהיה בצמרת, ואני לא מתבייש להגיד את זה. אנחנו קבוצה מאד איכותית וזה יהיה ממש בזבוז אם לא נהיה בצמרת". על פפאדופולוס אמר לוי: "הקבוצה שלנו קבוצה טובה ולא צריך לדבר בשמו. הוא שחקן מאד חכם שמכיר את המשחק והוא וינר גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully