וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מזרחי: "היום גם קרית שמונה היא מועדון גדול"

הצפוניים התמקמו בפסגה, הקשר שפתח לראשונה וכבש: "בשנה שעברה בנינו קבוצה חדשה, העונה אנחנו מחוברים ורואים את זה"

one

עירוני קרית שמונה התמקמה אמש (שבת) באופן זמני במקום הראשון בטבלה אחרי ניצחון שני ברציפות, 1:2 על מכבי נתניה. ברק בכר נראה מאושר בסיום המשחק, ודאג לעבור שחקן שחקן, עם חיבוק והרבה פרגונים, בעיקר בשל העובדה שהקבוצה הצליחה לצאת מפיגור מוקדם בדקה החמישית. קרית שמונה תצא כעת במצב רוח מצוין לפגרת הנבחרת ובקבוצה מקווים להמשיך בתנופה גם בשני משחקי הבית הרצופים שמצפים להם אחרי הפגרה, נגד מכבי פתח תקוה והפועל חיפה.

צפו בתקציר: קרית שמונה גברה 1:2 על מכבי נתניה

ברק בכר מרוצה: "זה ניצחון של אופי, הפגרה תעזור לנו"

אופיר מזרחי עירוני קרית שמונה חוגג שער. ניב אהרונסון
"יכול להיות שאצלנו בבית אין יותר מדי לחץ". אופיר מזרחי/ניב אהרונסון

"אנחנו שמחים מאוד שפתחנו טוב את העונה הזאת", אמר אופיר מזרחי, שפתח בהרכב לראשונה מאז שהתאושש מהפציעה ברגלו והחזיר למאמנו עם שער ויכולת טובה. "אנחנו עובדים קשה באימונים, רצים המון ואני שמח שאנחנו מצליחים להביא את זה למשחק. השנה לא באו הרבה שחקנים חדשים ונשאר כמעט אותו שלד מהעונה שעברה, אנחנו קבוצה מחוברת ומגובשת ורואים את זה. זה ההבדל מהעונה שעברה, שאז בנינו קבוצה חדשה והרבה שחקנים חדשים הגיעו".

מזרחי נשאל מה הסוד של קרית שמונה והשיב: "אנחנו קבוצה חזקה, כולם יודעים ורואים את זה. אנחנו עובדים מאוד קשה באימונים. יש לנו קהל, אבל לא כזה גדול כמו שראינו השבת בנתניה וכיף לנו לשחק מול הרבה קהל. יכול להיות שאצלנו בבית אין יותר מדי לחץ מצד הקהל המקומי ואולי זה הסוד. יש כאן הרבה חבר'ה צעירים שמתחברים לוותיקים וככה נוצר רעב להצליח, שיראו אותנו, שיכירו אותנו. פעם לא היו יודעים מי זו קרית שמונה, היום בכל הארץ יודעים מי זו קרית שמונה".

לשאלה האם גם כיום חלומם של שחקני הקבוצה הוא להגיע לקבוצות כמו מכבי תל אביב או מכבי חיפה מזרחי: "אמרתם שמות של מועדונים גדולים וגם קרית שמונה היום היא מועדון גדול, שחקנים היום רוצים להגיע לקרית שמונה והשאיפה שלנו היא תמיד להתקדם קדימה, אם זה לנבחרת ואם זה לאירופה, או למכבי תל אביב ומכבי חיפה, גם אלה קבוצות גדולות עם קהל מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully